Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Абсолютно новий флагман. Всесвітня презентація Mercedes-Benz S-Class

Новий Mercedes-Benz S-Class задає нові стандарти у сегменті представницьких автомобілів. Центральним елементом нової системи є людина, що взаємодіє з цим розкішним седаном, використовуючи всі свої органи чуття.

Дизайн екстер'єру: ідеальні пропорції для класичного вигляду

Завдяки короткому передньому звису, довгій колісній базі та збалансованому задньому звису, S-Class розроблений як класичний седан з ідеальними пропорціями. Широка колісна база та колісні диски із сучасним дизайном надають транспортному засобу мускулистий вигляд. Вміло контуровані поверхні, неначе у висіченої з каменю скульптури, створюють особливі світлові ефекти. Передня частина автомобіля вражає повністю новою решіткою радіатора.

Фари визначають дизайн передньої частини. Вони мають три виражені елементи денних ходових вогнів, типових для S-Class, але в цілому фари більш пласкі та трохи менші за фари попередника. Доступні ручки дверей прихованого монтажу (опція) абсолютно нової розробки. Вони автоматично висуваються коли водій підходить до авто або погладжує зовнішню поверхню дверної ручки. Безключовий доступ забезпечується системою KEYLESS-GO.

Динамічний дизайн нового флагману продовжується і в його задній частині. Завдяки ретельно прорахованим деталям інтер’єру і певним анімованим функціям задні ліхтарі виглядають по-новому якісно. Вони роблять новий S-Class неповторним, як вдень, так і вночі.


Оптика з інноваційними цифровими технологіями
Додаткова система DIGITAL LIGHT вперше входить у серійне обладнання Mercedes-Benz. Це робить можливими абсолютно нові допоміжні функції:
  • Попередження про виявленні дорожніх робіт шляхом проектування символу екскаватора на дорожнє покриття
  • Попередження з допомогою підсвічування пішоходів, виявлених на узбіччі дороги• Світлофори, знаки зупинки або знаки заборони в’їзду вказуються проекцією попереджувального символу на дорожнє покриття
  • Допомога на вузьких дорожніх смугах шляхом проектування настанов навігації на дорожнє покриття.

У кожній фарі DIGITAL LIGHT світловий модуль із трьома надзвичайно потужними світлодіодами зі світлом, яке заломлюється та спрямовується 1,3 мільйонами мікродзеркал. Тому роздільна здатність становить більше 2,6 мільйона пікселів на транспортний засіб. Це забезпечує дуже точний розподіл світла. Це робить Highbeam Assist більш ніж у 100 разів точнішим, ніж 84-піксельне світло, виключаючи засліплення автомобілів зустрічного руху або дорожніх знаків. Градуювання світла/тіні та розподіл світла всіх інших адаптивних світлових функцій також реалізуються із значно більшою точністю, оптимізуючи освітлення, наприклад протитуманне світло, світло на автомагістралі чи місто.


Аеродинаміка: широке моделювання повітряних потоків на ранній стадії розробки
З показником Cd від 0,22, S-Class є одним з найбільш аеродинамічних автомобілів у світі, особливо в сегменті розкішних седані. Хоча фронтальна площа нового S-Class дещо збільшилась, до 2,5 кв. м, коефіцієнт аеродинамічного опору порівняно з попередньою моделлю зменшився ще більше. Це стало можливим завдяки аеродинамічним рішенням, що впливають на корпус, днище та виступаючі частини автомобіля, що добре зарекомендували себе в аеродинамічній трубі та в реальних умовах експлуатації. Широке моделювання повітряного потоку було проведено вже на ранніх стадіях розробки з використанням високопродуктивних комп’ютерних кластерів.

S-Class також отримав подальші удосконалення в аероакустиці. Попереднє покоління вже відзначалось дуже високим рівнем внутрішнього шумового комфорту, а нова модель стала ще тихішою. Висока жорсткість корпусу забезпечує основу для надзвичайного комфорту від шуму та вібрацій, і це посилюється завдяки детально пропрацьованим налаштуванням. Наприклад, отвори для кабельних ущільнювачів в брандмауері мають подвійні ущільнення. Для досягнення звуку двигуна, який сприймається як вишуканий та ненав’язливий у салоні, ізоляція брандмауера була розширена на бічні ділянки передніх стійок та на підлогу. Mercedes-Benz також вперше використовує акустичну піну в певних секціях кузова.


Силова установка: більше електрифікації, більше ефективності.
Шестициліндрові рядні бензинові та дизельні двигуни різних класів потужності - це перші варіанти двигунів для нового S-Class.
Двигун V8 із вбудованим стартер-генератором (ISG) та 48-вольтовою бортовою електричною мережею буде доступний незабаром, а плаг-ін гібрид з пробігом виключно на електричній тязі близько 100 кілометрів, планується на 2021 рік.

Сучасний кузов та захист від нещасних випадків: нові фронтальні подушки безпеки для задніх пасажирів
Інтелектуальний дизайн та інноваційний каркас кузова, разом з нововведеннями в системах утримання підтверджують провідну роль S-Class, коли мова йде про пасивну безпеку. Новий алюмінієвий гібридний корпус із вмістом алюмінію, що перевищує 50 відсотків, відповідає численним вимогам: високий рівень безпеки при зіткненнях, зниження ваги, а також висока жорсткість кузова забезпечує видатні характеристики керованості, супроводжувані відмінними характеристиками щодо шумового та вібраційного комфорту автомобілю.

У 2019 році в експериментальному транспортному засобі ESF 2019 Mercedes-Benz представив ідеї, над якими працюють фахівці з безпеки компанії. Серед понад 20 нововведень були майже серійні розробки, такі як задня подушка безпеки, яка тепер стає доступною як додаткове обладнання в новому S-Class. Фронтальна подушка безпеки на задньому сидінні розгортається особливо м’яко завдяки своїй інноваційній конструкції з використанням трубчастих елементів. Під час сильних фронтальних зіткнень задня подушка безпеки може значно зменшити навантаження, що діють на голови та шиї пасажирів, що пристебнуті пасками безпеки на бокових задніх сидіннях.

Під час сильного бокового удару, залежно від напрямку та важкості удару, зайнятості передніх сидінь, нова центральна подушка безпеки розкривається між водієм та переднім пасажирським сидінням, зменшуючи ризик контакту голови водія та переднього пасажиру. Вона інтегрована в спинку сидіння водія на внутрішньому боці сидіння.


Стійкість: екологічно сумісний розвиток
У S-Class використовується понад 98 кг компонентів, виготовлених із ресурсозберігаючих матеріалів. Зараз кількість компонентів, що містять рециклати, становить 120 - удвічі більше, ніж у попередньої моделі. Ще близько 40 кг виготовляються із відновлюваної сировини. Процес екологічно сумісного розвитку з конкретними цілями міцно закладений у загальному процесі розвитку. Екологічні аспекти враховуються вже на концептуальному етапі.

Зараз для покриття підлоги використовується нова нитка з перероблених матеріалів. Ця нитка - торгова марка ECONYL® - складається з регенерованого нейлону. Він виробляється шляхом утилізації нейлонових відходів, які зазвичай потрапляють на звалища, наприклад старих рибних сіток та залишків тканин із млинів та килимів. Вони збираються і перетворюються в нову нитку, що має ті ж властивості, що і нейлон, з нової сировини. Процес переробки, який використовується для виробництва нитки, економить CO2 у порівнянні виробництвом такої ж нової. Це дозволяє Mercedes-Benz утримувати матеріали в обігу.

Інтер’єр
Сучасна розкіш досягає наступного рівня в інтер’єрі нового S-Class. Дизайнери створили атмосферу, що створює відчуття відпочинку та легкості. Ключовим акцентом є приладова панель з новою архітектурою, сучасним дизайном та ергономічним розташуванням дисплея. Широкий асортимент програм ENERGIZING Comfort як ніколи дбає про відчуття своїх пасажирів, а акцент на самопочутті стає ще глибшим, завдяки ENERGIZING AIR CONTROL – надзвичайно ефективній системі фільтрації повітря, яка дбає про самопочуття пасажирів у будь-яких ситуаціях.

S-Class завжди був ідеальним компаньйоном для комфортних подорожей та роботи. У новому поколінні інтер'єр повністю перетворився на «другий дім», ідеальне місце між будинком і роботою. Майже всі параметри, що впливають на комфорт обох варіантів S-Класу, з короткою або довгою колісною базою, були покращені як для переднього, так і для заднього ряду сидінь. Відчуття простору змінилось відповідно. Цей ефект доповнюється революційним дизайном інтер'єру, включаючи асоціації з архітектурою та елементами дизайну інтер'єру яхт. У доповнення до п'яти екранів, ключові акценти дизайну включають великі елементи оздоблення на приладовій панелі та у задній частині салону.

Світлодіодні технології дають змогу реалізувати інтерактивне внутрішнє освітлення: активна внутрішня підсвітка інтегрована в системи допомоги водію та здатна візуально підкреслювати сповіщення. Наприклад, Active Blind Spot Assist попереджає про небезпеку ймовірного зіткнення додатковою анімацією червоного кольору, що додатково акцентує увагу водія на перешкоді. Також, зворотний зв'язок можливий, наприклад, при зміні роботи системи клімат-контролю або голосового асистенту "Hey, Mercedes".

Крім того, активне внутрішнє освітлення інтегровано до ENERGIZING Comfort Control. Натисканням кнопки або голосовою командою «Fit & Healthy», новий флагман дає можливість отримати доступ до значно вдосконалених систем комфорту, а також програм, що інтегруються у глобальну мережу. У той же час система створює відповідну атмосферу в інтер’єрі - наприклад, бадьорить у разі втоми або допомагає розслабитися у разі підвищеного рівня стресу. ENERGIZING COACH пропонує відповідну програму фітнесу чи оздоровлення базуючись на основі даних від автомобіля та характеру його руху. Система також враховує інформацію про якість сну та рівень стресу згідно інтелектуального алгоритму, якщо водій має смартфон або носить фітнес-браслет, які надають подібну інформацію.


Mercedes-Benz User Experience
Жодне інше нововведення за останні роки не змінило роботу Mercedes-Benz настільки радикально, як MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Друге покоління цієї системи дебютує в новому S-Class. Система стала ще більш інтелектуальною та навчилась новому. Крім того, тепер вона доступна і для пасажирів.


Огляд основних функцій:
  • Кількість класичних елементів управління значно зменшено в порівнянні з попередньою моделлю.
  • Новітні екрани з OLED технологією і тактильним зворотним зв'язком.
  • Нове покоління MBUX для всіх пасажирів.
  • Дисплей водія з справжнім 3D-ефектом.
  • Доступно до трьох екранів у задній частині салону.
  • Реалізовано передачу вмісту з екрану на екран.
  • Доступний вибір і зміна цілей навігації з задніх сидінь.
  • Спрощене, інтуїтивно зрозуміле управління жестами: MBUX Interior Assist розпізнає до 20 базових рухів.
  • Контроль погляду, що на додаток до дотиків, голосового управління і жестів рук, розширює можливості для керування.
  • Голосовий помічник слухає ще уважніше і ще краще розуміє пасажирів: більше не потрібно ключове слово активації «Hey, Mercedes!», система знає 27 мов і розуміє непряму мову, відповідає не стереотипно і здатна підтримувати діалог.
  • За допомогою голосового управління доступна взаємодія з функціями комфорту, такими як обігрів сидінь або масаж.
  • Доступно два проекційних дисплея (Head-up displays (HUDs)), включаючи кольоровий контент доповненої реальності для ще зручнішої навігації.


Безпека
В області безпеки новий S-Class у черговий раз підіймає планку на новий рівень, ставши першим з серійних автомобілів, де пасажирам в задній частині салону забезпечується захист при лобовому зіткненні за рахунок задніх подушок безпеки. Ця, та багато інших інновацій, дають Mercedes-Benz додаткові підстави говорити про те, що S-Class є найкращим в світі автомобілем. Причому він буде виготовлятися на одному з найсучасніших автомобільних виробництв в світі: в день світової прем'єри автовиробник також дає старт підприємству Factory 56 - автомобільного заводу майбутнього, який розташовано на батьківщині S-Class, в Зіндельфінгені, Німеччина.

Завдяки новій функції PRE-SAFE® Impulse Side, кузов автомобіля може підніматися безпосередньо перед контактом, якщо бічного удару не уникнути, за допомогою активної гідропневматичної підвіски E-ACTIVE BODY CONTROL. Також системи допомоги водію зробили наступний крок на шляху до автономного водіння. Наприклад, завдяки вдосконаленим датчикам контролю навколишнього простору, паркувальні асистенти тепер можуть ще краще підтримувати водія при маневруванні. У той же час, візуалізація виходить на новий рівень завдяки продуманій інтеграції з Mercedes-Benz User Experience.


Огляд основних функцій
  • Повністю активна підвіска, яка працює від бортової мережі на 48 Вольт, з широким діапазоном характеристик для різних режимів руху. Блоки управління системи аналізують ситуацію на дорозі 1000 разів у секунду та відповідним чином адаптують підвіску
  • E-ACTIVE BODY CONTROL регулює жорсткість підвіски та силу амортизації індивідуально на кожному колесі. Тим самим вона протидіє не тільки крену, але також «клювкам» і вертикальному розгойдуванню кузова
  • У режимі водіння «COMFORT» система сканування дорожньої поверхні (ROAD SURFACE SCAN) використовує стереофонічну багатоцільову камеру (SMPC) для контролю дороги попереду автомобіля. Після чого жорсткість амортизаторів налаштовується таким чином, щоб значно зменшити поштовхи та розгойдування кузова при русі по нерівностях
  • В режимі водіння «CURVE» автомобіль активно нахиляється у внутрішню сторону повороту
  • E-ACTIVE BODY CONTROL забезпечує нову функцію PRE-SAFE® у разі наближення бокового удару
  • Завдяки інноваційному шасі з можливістю підрулювання та великому куту повороту задніх коліс, радіус повороту S-Class зменшився на 2 метри. Тому, навіть у автомобіля з довгою колісною базою, діаметр розвороту складає менше 11 метрів
  • Комплексне управління рульовим механізмом і гальмами робить водіння ще більш точним і стабільним, особливо при динамічних маневрах.


Перші автомобілі очікуються в Україні вже у кінці 2020 року.

Більш детальну інформацію про можливості замовлення та даті появи нового Mercedes-Benz S-Class, оснащеного новими інноваційними та унікальними інтелектуальними системами в Україні, можна дізнатися в офіційній дилерській мережі Mercedes-Benz в Україні