Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Новий вимір мультимедійної системи MBUX: EQS з унікальним екраном Hyperscreen

Помічник для водія та переднього пасажира, який невпинно вчиться, завдяки штучному інтелекту

Компанія «АвтоКапітал», генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні (Корпорація УкрАВТО), повідомляє про світову прем’єру унікальної мультимедійної системи MBUX Hyperscreen. Візуально вражаючий, радикально простий в управлінні та надзвичайно здібний до навчання: екран MBUX Hyperscreen - це один з найяскравіших елементів в EQS. Він символізує емоційний інтелект повністю електричної моделі класу «люкс»: великий вигнутий екран простягається майже на всю ширину салону між передніми стійками кузова. Разом з величезним розміром, його якісний і продуманий до дрібниць дизайн миттєво робить автомобіль надзвичайно привабливим. Це продиктоване хай-теком враження є емоційно привабливим виміром екрану MBUX Hyperscreen. На додаток до цього штучний інтелект (ШІ): за допомогою програмного забезпечення, що постійно навчається, концепція управління та індикації повністю адаптується до свого користувача та робить персоналізовані пропозиції щодо численних інформаційно-розважальних можливостей, функцій забезпечення комфорту і функцій, пов'язаних з рухом автомобіля. Завдяки так званому нульовому рівню користувачеві не потрібно ані прокручувати підміню, ані давати голосові команди. Ключові програми завжди виводяться у верхній частині екрану у поле зору користувача, в залежності від ситуації і контексту. Це позбавляє водія EQS від численних дій. І не тільки того, хто за кермом: MBUX Hyperscreen - це ще й уважний помічник для пасажира спереду. Для нього передбачені свій власний дисплей і панель управління.

Інформаційно-розважальна система MBUX (Mercedes-Benz User Experience) радикально спростила експлуатацію автомобіля Mercedes-Benz. Дебютувавши у 2018 році в нинішньому А-Класі, ця система встановлена тепер на більш ніж 1,8 мільйони легкових автомобілів Mercedes-Benz в усьому світі, причому підрозділ Mercedes-Benz Vans також використовує мультимедійну систему MBUX. Кілька місяців тому в другому поколінні цієї системи вперше було представлено в новому S-Класі. Новий EQS і доступний в якості опції MBUX Hyperscreen стануть наступним великим кроком.

«Завдяки нашому MBUX Hyperscreen, дизайнерське бачення стає реальністю, - зазначає Горден Вагенер, директор з дизайну концерну Daimler, – Ми особливим чином об'єднуємо технологію з дизайном, що пропонує клієнту безпрецедентну простоту використання. Ми любимо простоту і створили новий вимір мультимедійної системи MBUX»

«MBUX Hyperscreen - це одночасно мозок і нервова система автомобіля, - пояснює Саджаді Хан, член правління Mercedes-Benz AG і головний технічний директор, – MBUX Hyperscreen все краще дізнається про потреби клієнта і пропонує йому персоналізовані інформаційно-розважальні можливості або виконати дію ще до того, як користувачу знадобиться натиснути або перегорнути екран».

Приголомшливий вид з емоційно привабливою візуалізацією

MBUX Hyperscreen – це приклад злиття цифрового і аналогового дизайну: кілька дисплеїв органічно зливаються разом та створюють вражаючу вигнуту смугу екрану. Для об'єднання цифрового і реального світу в цю велику цифрову поверхню інтегровані аналогові дефлектори обдуву.

MBUX Hyperscreen оточений суцільною передньою пластиковою рамкою. Ця видима частина екрану пофарбована в колір «Срібляста тінь» складної технології тришарового покриття. Ця система забарвлення дозволяє домогтися особливо високої якості поверхні за рахунок надзвичайно тонких проміжних шарів. За рахунок світлодіодного підсвічування салону, розташованого в нижній частині екрану, MBUX Hyperscreen ніби «пливе» над панеллю приладів.

У переднього пасажира також є власний дисплей і панель управління, що робить поїздки більш приємними і захоплюючими. Контент можна індивідуалізувати, оскільки тут пропонується до семи профілів. Однак під час руху використання розважальних функцій дисплея переднього пасажира залежить від правових норм, що діють в конкретній країні. Коли переднє пасажирське сидіння не зайняте, екран стає цифровою частиною оздоблення салону. У цьому випадку на ньому відображаються анімовані зірки – візерунок в стилі Mercedes-Benz.

Для отримання особливо яскравого і чіткого зображення в центральному і передньому пасажирському дисплеях застосовується технологія OLED. Тут окремі точки зображення самопідсвічуються; пікселі зображення, які не використовуються в даний момент, залишаються вимкненими, в результаті чого вони здаються глибоко чорними. Однак активні OLED-пікселі світяться з високою колірною яскравістю, при цьому значення контрастності також високі – незалежно від ракурсу та умов освітлення.

Цей приголомшливий зовнішній вигляд дисплея ідеально поєднується з емоційно привабливою візуалізацією. Вся графіка виконана в новому синьо-помаранчевому кольорі. Класична комбінація двох круглих приладів виконана у вигляді скляної лінзи з цифровим лазерним мечем.

Завдяки чіткому дизайну екрану з опорними точками MBUX Hyperscreen інтуїтивно зрозумілий і простий в управлінні. Взяти, наприклад, стиль відображення в режимі EV. Ключові функції електротяги, такі як «Boost» («Форсаж») або «Recuperation» («Рекуперація»), візуалізуються і по-новому стають відчутні завдяки парі рухомих скоб: між цими скобами плаває ромбовидна «шайба». Вона слідує за силою гравітації, відображаючи перевантаження.

Персоналізовані пропозиції за допомогою штучного інтелекту

Інформаційно-розважальна система пропонує безліч різноманітних функцій. Для управління ними часто потрібно кілька операцій. Щоб ще більше скоротити кількість цих інтерактивних кроків, фахівці Mercedes-Benz за допомогою штучного інтелекту розробили інтерфейс користувача, що враховує контекст.

Мультимедійна система MBUX, що підтримується штучним інтелектом, заздалегідь відображає необхідні для користувача функції в потрібний час (приклади див. нижче). Облік контексту постійно оптимізується як за рахунок змін в навколишньому просторі, так і за рахунок поведінки користувача. Так званий нульовий рівень пропонує користувачеві динамічний, агрегований контент з усієї мультимедійної системи MBUX і, отже, пов'язані з цим послуги – на самому верхньому рівні інформаційної архітектури MBUX.

У Mercedes-Benz проаналізували характер використання мультимедійної системи MBUX першого покоління. Більшість випадків використання відносяться до категорій навігації, радіо/мультимедіа і телефонії. Тому весь набір функцій навігаційного додатка завжди знаходиться в центрі цього екранного комплексу.

Більше 20 додаткових функцій – від програми активного масажу і нагадування про дні народження до пропозиції додати щось в список справ - автоматично пропонуються за допомогою штучного інтелекту, якщо вони є актуальними для клієнта. «Magic Modules» («Чарівні модулі») - так розробники називають між собою ці модулі пропозицій, які відображаються на нульовому рівні.

Ось чотири сценарії використання в якості прикладу. Користувач може прийняти або відхилити відповідну пропозицію лише одним дотиком до екрану:

  • Якщо користувач завжди дзвонить конкретній людині дорогою додому у вівторок ввечері, то в майбутньому він завжди буде отримувати пропозицію зробити такий дзвінок в такий же день тижня і в такий же час. З'явиться візитна картка з контактною інформацією та, якщо вона збережена, з фотографією абонента. Всі пропозиції від мультимедійної системи MBUX пов'язуються з профілем конкретного користувача. Тому, якщо хтось інший буде за кермом EQS у вівторок ввечері, то система або не запропонує зробити такий дзвінок, або запропонує щось інше, в залежності від уподобань поточного користувача у кожному конкретному випадку.
  • Якщо водій EQS регулярно використовує функцію масажу з ефектом гарячих каменів, то при низьких температурах система автоматично запропонує йому цю функцію забезпечення комфорту.
  • Наприклад, якщо користувач додатково до підігріву сидінь регулярно включає підігрів рульового колеса і інших поверхонь, то система запропонує йому це одразу ж після ввімкнення підігріву сидінь.
  • Шасі EQS можна підняти, щоб забезпечити більший дорожній просвіт. Ця функція буде корисна на крутих під'їзних шляхах або в разі спеціальних перешкод на дорозі для обмеження швидкості руху («лежачий поліцейський»). Мультимедійна система MBUX запам'ятовує координати GPS того місця, де користувач задіяв функцію «Підняти автомобіль». І коли автомобіль знову наблизиться до цієї GPS-позиції, система MBUX запропонує водієві підняти EQS.


Цікаві факти і цифри

Для створення екрану MBUX Hyperscreen кілька дисплеїв органічно злилися разом, утворивши вражаючу вигнуту смугу екрану шириною більше 142 сантиметрів. Доступна для сприйняття площа поверхні становить 2432,11 см2.

Велика поверхня дисплея зігнута в трьох вимірах у процесі формування при температурі близько 650°C. Цей процес дозволяє без викривлень бачити картинку на дисплеї по всій ширині салону, незалежно від вигину поверхні дисплея.

Щоб отримати доступ до ключових додатків, користувачеві потрібно прокрутити 0 рівнів меню. Ось чому в Mercedes-Benz це називають нульовим рівнем.

Під сенсорним екраном розташовано в цілому 12 виконавчих елементів для тактильного зворотнього зв'язку під час роботи. Під час дотику пальця до певних областей екрану, вони викликають відчутну вібрацію.

Двошарове покриття накладки зменшує відблиски і полегшує її чистку. Саме зігнуте скло виконане з особливо стійкого до подряпин алюмосилікату.

Заходи безпеки передбачають заздалегідь визначені точки розлому поруч з бічними дефлекторами обдуву, а також п'ять тримачів, які можуть цілеспрямовано гнутися при аварії завдяки своїй стільниковій структурі.

8-ядерний процесор, 24 гігабайта оперативної пам'яті та пропускна здатність оперативної пам'яті, що дорівнює 46,4 ГБ в секунду - ось лише кілька технічних характеристик мультимедійної системи MBUX.

Яскравість екрану адаптується до оточуючих умов, використовуючи дані вимірювань 1 багатофункціональної камери, а також 1 датчика освітлення.

Можливість збереження до 7 профілів дозволяє індивідуально налаштовувати відповідну ділянку дисплея для пасажира спереду.