Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Історія та світ бренду

Зірка Mercedes — це набагато більше, ніж звичайний логотип. Mercedes-Benz пропонує захопливі враження, в основі яких — позачасовий дизайн, передові технології та увага до кожної деталі.

Основні моменти з історії автомобіля


Зірки Mercedes: символи, легенди та пристрасть

1954 рік | Mercedes-Benz 300 SL "Gullwing"


Родом з автоспорту: у 1952 році Mercedes-Benz досягнув великого міжнародного успіху завдяки гоночному автомобілю 300 SL (W 194). SL — означає "super light" (надлегкий). У 1954 році відбувся перехід до серійного виробництва легендарного SL, починаючи з моделі 300 SL "Gullwing" (крило чайки). Кожне покоління продовжує цю унікальну традицію.

1963 рік | Mercedes-Benz 600 "Великий Mercedes"


Представлений на Франкфуртському міжнародному автосалоні у вересні 1963 року, 600-й став справжньою сенсацією. Нова топова модель, що була задумана як ексклюзивний представницький автомобіль для найвибагливіших клієнтів, у стандартній комплектації отримала унікальні та найсучасніші для того часу технічні характеристики.

1968 рік | Mercedes-Benz "Stroke Eight"


Моделі з чотирма циліндрами від 200 D до 220 були об’єднані в модельну серію W 115, тоді як дві шестициліндрові моделі 230 і 250 були позначені як модельна серія W 114. Після випуску в 1968 році моделі «нового покоління» все ще часто називають "Stroke 8".

1972 рік | Модельний ряд Mercedes-Benz S-Class 116


У вересні 1972 року було представлено абсолютно нове покоління автомобілів класу "люкс". Перша офіційна серія під назвою Mercedes-Benz S-Class — внутрішнє позначення W 116 — прийшла на зміну серіям 108/109 і спочатку складалася з моделей 280 S, 280 SE і 350 SE.

1977 рік | Модельний ряд Mercedes-Benz 123 універсал


Завдяки великому розмаїттю, в січні 1976 року нове покоління середнього класу (W 123) вразило клієнтів, які спочатку через високий попит чекали на свій автомобіль до року. У 1977 році до седана приєдналися купе, седан з подовженою колісною базою і перший в історії заводський універсал.

1979 | Mercedes-Benz G-Class


У лютому 1979 року з презентацією моделей Mercedes-Benz G-Класу було відкрито абсолютно новий ландшафт. Нове покоління позашляховиків було розроблено, з одного боку, як ексклюзивний транспортний засіб з орієнтацією на відпочинок, але, з іншого боку, і для повсякденного жорсткого використання в промисловій або муніципальній сфері.

1982 | Mercedes-Benz 190 E


Подією, на яку з нетерпінням чекала публіка та спеціалізована преса, стала презентація компактних седанів 190 та 190 E 8 грудня 1982 року. Ці дві моделі не замінили жодну з попередніх моделей, але додали третю основну лінію до традиційних Mercedes-Benz модельного ряду легкових автомобілів. Новий модельний ряд відрізнявся більш компактними розмірами, зменшеною вагою та підвищеною економічністю без шкоди для ходових якостей, безпеки та надійності.

50 років Mercedes-AMG

Дізнайтеся, як творилася історія

Музей Mercedes-Benz у Штутгарті.


Дев’ять поверхів з приголомшливими автомобілями та понад 1 500 експонатами на 16 500 квадратних метрах. Дізнайтеся про розвиток автомобілебудування та сучасну історію, починаючи з 1886 року. Починаючи з першого у світі запатентованого автомобіля і до авто на водневих двигунах нинішнього тисячоліття.

Бренди


Світ Mercedes-Benz.

Окрім Mercedes-Benz, найдорожчої автомобільної марки класу "люкс" у світі (за даними дослідження Interbrand, 03.11.2022), до портфоліо брендів також належать Mercedes-AMG і Mercedes-Maybach.​ У Mercedes-Benz Classic поєднані ноу-хау та сервіси Mercedes-Benz у всьому, що стосується автомобілів із трикутною зіркою.
50 років Mercedes-AMG

Mercedes-AMG


Запрошуємо у світ Mercedes-AMG. Наша філософія — це конкуренція, нові ідеї, максимальна продуктивність і перевага. Це поєднання інженерних досягнень та особливого ставлення до справи. Саме так ми створюємо автомобілі, які здатні змагатися як на гоночній трасі, так і на дорозі.

50 років Mercedes-AMG

Mercedes-Maybach


Mercedes-Maybach поєднує інновації Mercedes-Benz з неповторною розкішшю бренду Maybach. Це комбінація продуктивності та винятковості. Традиційна майстерність разом із сучасними цифровими технологіями.

50 років Mercedes-AMG

Mercedes-Benz Classic


Дізнайтеся про всі етапи розвитку марки Mercedes-Benz і отримайте задоволення від захопливого знайомства з історією творця цього автомобіля.

Важливі етапи


Історія автомобіля: Інновації та основні події

Захоплива історія успіху бере свій початок у 1886 році з винаходів Карла Бенца та Готліба Даймлера. Тоді повним ходом йшла розробка двигунів для використання на суші, воді та в повітрі. За першим у світі автомобілем рушили інші винаходи, які значною мірою сформували історію розвитку автомобілебудування. Дізнайтеся про основні етапи розвитку Mercedes-Benz.

1886 рік | Бенц запатентовує автомобіль

Базова картка - 1886 рік | Бенц запатентовує автомобіль
Першим у світі автомобілем став патентований автомобіль Benz. Карл Бенц сконструював його у 1885 році та 29 січня 1886 року подав заявку на патент під назвою "транспортний засіб, що працює на двигуні внутрішнього згоряння". Таким чином, патент № 37435, виданий Імперським патентним відомством у Берліні, став своєрідним свідоцтвом про народження автомобіля.

1900 рік | Mercedes потужністю 35 к.с.

1900 рік | Mercedes потужністю 35 к.с.
У 1900 році з подачі Еміля Єллінека компанія Daimler-Motoren-Gesellschaft розробила транспортний засіб, у якому принцип побудови ходової частини суттєво відрізнявся від того, що використовувався до того часу. Еміль Єллінек започаткував розробку абсолютно нового автомобіля з легким, потужним двигуном, довгою колісною базою та низько розташованим центром ваги. На честь доньки Єллінека, якій на той час було десять років, нова модель, що розроблялася, спершу мала назву "Mercedes".

1959 рік | Безпечний кузов із зонами деформації: Mercedes-Benz Fintail (W 111)

1959 рік | Безпечний кузов із зонами деформації: Mercedes-Benz Fintail (W 111)
У 1959 році Mercedes-Benz представив провідну інновацію в галузі — безпечний кузов. За задумом дизайнера Бели Барені, зони деформації знаходяться спереду і ззаду, а посередині — міцний пасажирський салон. Першим таким автомобілем став висококласний седан модельного ряду 111, який ніжно назвали "Fintail" (хвостовий плавник).

1978 рік | Система антиблокування гальм ABS в серійних легкових автомобілях: Mercedes-Benz S-Class (модельний ряд 116)

1959 рік | Безпечний кузов із зонами деформації: Mercedes-Benz Fintail (W 111)
Інженерна мрія втілилася в життя в 1978 році: Mercedes-Benz представив антиблокувальну гальмівну систему в S-Class модельного ряду 116. Завдяки їй, автомобіль залишається маневреним навіть при повному гальмуванні, що дозволяє оминати небезпечні ділянки. На основі датчиків ABS можна було побудувати додаткові допоміжні системи.