Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Daimler AG

Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Daimler AG

    Новий EQE від Mercedes-EQ

    Це для всіх органів почуттів.

    EQE 350: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,3-15,7; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.[1]

    [1] Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.

    До

    660 км

    запас ходу на електриці (WLTP)[1]

    До

    215 кВт (292 к. с.)

    потужність[1]

    За

    32 хв.

    заряджається на 80%*
    * Час зарядки відповідає 10-80% заряду з використанням станції швидкої зарядки постійного струму з напругою живлення 400 В, мінімальним струмом 300 А.

    Дизайн


    Класичні форми для нової ери

    Від легендарного дизайну з напруженою дугою лінії вікон і до захоплюючого дух гіперекрана MBUX: новий EQE об'єднує чуттєву естетику з передовим інженерним мистецтвом на найвищому рівні. Вступайте в нову, розкішну еру електромобільності.
    Some text

    Головні особливості дизайну


    Лаконічна розкіш і динаміка в кожній деталі

    Новий EQE поєднує динамічний вигляд з розкішним інтер'єром, дотримуючись балансу між технічними інноваціями та сучасною естетикою.

    /
    На зображенні показано переднє колесо EQE.
    21-дюймові колісні диски зі здвоєними спицями
    Зображення показує косий вигляд цифрового гіперскрінa MBUX.

    Цифрова передня панель з футуристичним гіперекраном MBUX

    Зображення показує вид збоку від водія та ззаду EQE під кутом.

    Лаконічна естетика. Чиста аеродинаміка

    Зображення показує вид збоку від водія та ззаду EQE під кутом.

    Розслабляюча розкіш

    EQE 350: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,3-15,7; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.[1]

    [1] Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.

    Цифровий інтер'єр


    Інноваційні технології і розкіш для всіх органів почуттів

    Новий EQE - родом з цифрового світу.

    EQE 350: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,3-15,7; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.[1]

    [1] Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.

    Комфорт і безпека


    Розширте свою зону комфорту

    Завдяки цим інноваціям ви вийдете з автомобіля більш бадьорим, ніж в момент посадки в нього.

    Система фільтрації повітря з фільтром HEPA

    На зображенні зображено вентиляційні отвори в еквалайзері еквалайзера Mercedes-EQ.
    Глибоко вдихніть - і видихніть: новий фільтр тонкого очищення HEPA (High-Efficiency Particulate Air) з ефективністю фільтрації до 99,65% очищає повітря що поступає в салон від найдрібніших частинок, таких як пилок і дрібні частинки пилу, а також нейтралізує неприємні запахи.

    Мультиконтурні сидіння водія і переднього пасажира

    На зображенні показано багатоконтурні сидіння для водія та пасажира в повністю електричному еквалайзері Mercedes-EQ.

    Ідеальна фіксація: вісім повітряних камер і чотири вібраційних елемента мультиконтурних сидінь забезпечують найвищий рівень комфорту. Десять програм масажу з двома рівнями інтенсивності перетворюють кожну поїздку в оздоровчу програму.

    Електрична мобільність для всіх органів почуттів

    На зображенні показано багатоконтурні сидіння для водія та пасажира в повністю електричному еквалайзері Mercedes-EQ.

    Керуйте всіма своїми почуттями: звуки, які супроводжують ваше водіння і розкішне поєднання матеріалів і ароматів в інтер'єрі, зроблять час проведений в новому EQE справжньою подією.

    Функція підрулення задніх коліс до 10°

    На зображенні показано рульове управління задньої осі в EQE від Mercedes-EQ.

    Задайте напрям: доступна в якості опції функція управління задніми колесами повністю електричного EQE забезпечує відмінне зчеплення коліс з грунтом і високу динаміку руху. З трьома рівнями повороту, аж до 10°, ви можете з легкістю паркуватися, розвертатися і просто рухатися з повним спокоєм.

    Дистанційна парковка

    На зображенні показано рульове управління задньої осі в EQE від Mercedes-EQ.

    Все залежить від вас: використовуйте свій смартфон і додаток (Android, iOS) для дистанційної парковки, щоб правильно припаркувати свій новий EQE. Важлива віха на шляху до автономного водіння.

    EQE 350: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,3-15,7; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.[1]

    [1] Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.