Концепт-кар має багато конкретних натяків на майбутні серійні моделі. «Цей автомобіль представляє найамбітніший проект, що ми будь-коли виконували. Він відзначає ще одну вершину успішних стратегічних розробок Mercedes‑AMG для марок Performance та спортивних автомобілів. Project ONE піднімає на новий рівень планку того, що технічно можливо створити зараз і стає абсолютно новим еталоном у своєму поєднанні ефективності та продуктивності. Одночасно Project ONE дозволяє побачити майбутнє визначення AMG Driving Performance», - вважає Тобіас Моерс, голова керівництва Mercedes-AMG GmbH.
Інновації
Для безаварійної та екологічної мобільності.
Mercedes-AMG project ONE
Mercedes-AMG project ONE: технологія Формули-1 для вулиць
Mercedes-AMG project ONE: технологія Формули-1 для вулиць
Світова прем'єра на IAA
На міжнародній автомобільній виставці (IAA) у Франкфурті Mercedes-AMG Project One святкує свою світову прем'єру: двомісний суперспортивний шоукар вперше адаптує найсучасніші та найефективніші технології гібридного двигуну Формули-1 з траси перегонів до простої дороги і стає піком 50-літнього ювілею AMG. Гібридний двигун Performance має потужність понад 1000 к. с., його максимальна швидкість становить понад 350 км/год. Йому немає аналогів у світі.Турбодвигун та чотири електромотори
Концепт приводу High Performance Plug-in-Hybrid в Mercedes-AMG Project One запозичений безпосередньо з технологій Формули-1 і успішно реалізований у тісній співпраці з експертами автомотоспорту з Mercedes-AMG High Performance Powertrains у Бріксворті. Він складається з високоінтегрованого інтелектуально поєднаного модуля з гібридного турбодвигуна внутрішнього згоряння та чотирьох електромоторів: один інтегрований у турбокомпресор, один знаходиться безпосередньо на двигуні внутрішнього згоряння і поєднаний з колінчастим валом, два інші пускають в рух передні колеса.
Задній центральний двигун до 11 000 об/хв
1,6-літровий гібридний бензиновий двигун V6 з безпосереднім впорскуванням та системою турбонаддуву Single з електропідтримкою запозичений з гоночних автомобілів Формули-1 - Mercedes-AMG Petronas .Щоб досягти високої частоти обертання, механічні пружини клапанів замінено пневматичними. Вбудована у положенні переднього двигуна перед заднім мостом трансмісія обертається при цьому без зусиль 11 000 об/хв, що є унікальним для дорожнього автомобіля. Для ізносостійкості та використання стандартного бензину марки 95 замість палива для перегонів межа обертання свідомо обмежується нижче межі для автомобілів Формули-1.
Driving Performance майбутнього
З моменту появи мотоспорту мрією інженерів є перенесення технологій перегонів на дорогу. Mercedes-AMG здійснює цю мрію на найвищому рівні.
«Мотоспорт для нас не є самоціллю. Максимальну конкуренцію складають наші технології для серійних автомобілів. Наразі ми використовуємо досвід та надбання трьох команд конструкторів та водіїв, щоб уперше перенести технології Формули-1 на дорогу: в Mercedes-AMG Project One», - каже Дітер Цетше, голова правління Daimler AG і керівник Mercedes-Benz Cars.
Диво частоти обертання на передньому мосту
Електромотори на передньому мосту є справжніми чудесами частоти обертання з обертанням ротора до 50 000 об/хв. в той час, як сучасний стан техніки має частоту обертання 20 000 об/хв.
Трансмісія з високою частотою обертання додатково оснащена високотехнічним турбокомпресором. Турбіни для відпрацьованих газів та компресора відокремлені одна від одної з оптимальним розташуванням для викиду відпрацьованих газів та всмоктування двигуна V6 і поєднані між собою валом. На валу знаходиться двигун потужністю бл. 90 кВт, який залежно від робочого стану електрично урухомлює турбіну компресора до 100 000 об/хв. – наприклад при рушанні або зміні навантаження. Типове для Формули-1 найменування цього блоку - MGU-H (Motor Generator Unit Heat).
Спрацьовує швидше атмосферного двигуна V8
Ще більшою перевагою виступає турбоотвір, а отже затримка спрацьовування, зумовлена командою педалі акселератора через інерцію великого компресора – повністю відсутня. Час спрацьовування сильно зменшується і стає ще коротшим, ніж для атмосферного двигуна V8
Електричний турбокомпресор має ще одну перевагу: він використовує частину надмірної енергії з потоку відпрацьованого газу, щоб як генератор створювати електроенергію і знову зберігати її шляхом рекуперації у високовольтній літій-іонній акумуляторній батареї або використовувати як додаткове урухомлення іншого електродвигуна. Його потужність 120 кВт, він розташований безпосередньо на двигуні внутрішнього згоряння і з'єднаний циліндричною зубчатою передачею з колінчастим валом (MGU-K = Motor Generator Unit Kinetic) – технологія, що у Формулі-1 забезпечує найвищу ефективність і продуктивність Performance.
Передній міст з чисто електричним приводом
Термічний ККД двигуна внутрішнього згоряння з електричним турбокомпресором (MGU-H) у поєднанні з електродвигуном на колінчастому валу (MGU-K) досягає понад 40 відсотків. Це піковий показник, якого раніше не досягали у серійних автомобілях. До цього додається ще два електродвигуна по 120 кВт на передньому мосту.
Вони з'єднані гідравлічними зчепленнями з передніми колесами. Передній міст з електричним урухомленням створює можливість індивідуального прискорення та гальмування з вибором колеса і індивідуальним розподілом крутного моменту для особливо високої динаміки руху.
Вражаючі показники прискорення
Водій може їхати повністю на електричному приводі, при цьому спочатку вмикаються електродвигуни лише на передньому мості Hypercar, а двигун на колінчастому валу короткочасно підтримує прискорення.
Коли водій натискає на педаль газу, вмикається двигун V6. Зі зростанням частоти обертання система приводу вивільняє свою повну потужність. З функцією Race-Start можливі вражаючі показники прискорення: прискорення від 0 до 200 км/год можливе менше ніж за шість секунд. Якщо водій відпускає педаль газу і дає автомобілю котитися, система перемикається на електропривід переднього мосту і при гальмуванні за нормальних умов руху отримує назад до 80 відсотків енергії, що зберігається у спеціальній батареї.
Роботизована 8-ступінчаста коробка передач
Передача крутного моменту на задні колеса виконуються завдяки цілком новій, розробленій для Mercedes-AMG Project One 8-ступінчастій коробці передач. Вона активується гідравлічно і може перемикатися вручну перемикачами передач на рульовому колесі або автоматизовано. Для гальмування використовується оптимізована за вагою керамічна високоякісна композитна гальмівна система. Низька вага зменшує непідресорені маси і таким чином зростає динаміка руху та жвавість.
Інноваційна підвіска Push-Rod
Спереду і ззаду автомобіля використовується конструкція з незалежною підвіскою. Регульована гвинтова підвіска має кілька особливостей: обидві амортизаційні стійки Push-Rod розташовані впоперек напрямку руху. Інноваційне розташування блоку пружин/амортизатора заміняє функцію та використання звичайного трубного поперечного стабілізатора. Таке рішення надійно запобігає коливанням автомобіля, а також при дуже швидкій зміні напрямку зберігає стійкість та комфорт. Загальне узгодження роботи пружин та підвісок розраховане на ідеально зважені, легко опановувані та у першу чергу спортивні характеристики руху. Внесок в це робить також повний привід і система Torque Vectoring.
Не лише спортивні автомобілі з можливістю руху на дорогах
Mercedes-AMG Project ONE представляє собою не лише автомобіль для перегонів з можливістю руху на дорогах, що практично переносить актуальні технології Формули-1 на дорогу і поєднує потужність гоночного автомобіля з безпроблемним буденним застосуванням. Він також слугує для збирання комплексних даних техніки урухомлення на основі гібридного приводу з орієнтацією на продуктивність, подальшоий розвиток схеми ходової частини та розширеної електроніки автомобіля, що будуть використані у майбутніх серійних автомобілях AMG.
Concept EQA
Concept EQA - електроатлет
Concept EQA - електроатлет
З Concept EQA Mercedes-Benz демонструє на IAA у Франкфурті, як
можна перенести стратегію EQ у компактний клас.
Електро-кампанія вирушає далі
«З Concept EQA наша електрокампанія продовжує рух: до 2022 року Mercedes-Benz Cars матиме на ринку більше десяти повністю електричних автомобілів.»
Доктор Дітер Цетше, голова правління Daimler AG і керівник Mercedes-Benz Cars.Електроатлет має по одному електродвигуну на передньому та задньому мосту з потужністю системи понад 200 кВт. Через розподіл крутного моменту з переднім або заднім центруванням постійного повного приводу можна змінювати ходові характеристики. Яку програму руху обрано, показує Concept EQA з унікальною віртуальною решіткою.
Запас ходу близько 400 кілометрів
У поєднанні з превентивною стратегією управління режимом роботи приводу Mercedes-Benz Concept EQA сягає запасу ходу близько 400 кілометрів, залежно від потужності встановленої батареї. Високоефективна літій-іонна акумуляторна батарея з елементами постачається дочірнім підприємством Daimler Deutsche ACCUMOTIVE.
Завдяки модульній конструкції інноваційні системи акумуляторної батареї мають загальну потужність залежно від моделі понад 60 кВт*год. Concept EQA можна заряджати індукційно або через настінний зарядний модуль, і він також готовий до швидкого заряджання. Бачення при заряджанні на публічних стійках для заряджання «seamless charging»: ця послуга на основі Mercedes me дає можливість просто заряджатися струмом та оплачувати на різних зарядних станціях.
Мова дизайну чуттєвої чіткості
Concept EQA є одночасно ще одним прикладом послідовного подальшого розвитку мови дизайну чуттєвої чіткості: жолобків та ліній значно менше. Прикладом нової елктроестетики є технологія світла з лазерними волокнами. При цьому привабливий лазерний носій вбудований усередину оптичного оптоволоконного кабеля. Помітний світловий фірмовий знак спіральної форми означає електродумки, при цьому візуально нагадує мідні завитки електродвигуна і одночасно у анімації візуалізує електричні імпульси.
Висока динаміка руху завдяки різним програмам руху
Обидві програми руху «Sport» і «Sport Plus» пропонують різний розподіл крутного моменту між передньою та задньою частинами і дають можливість обирати індивідуальні ходові характеристики. Поверхня чорної панелі у передній частині при цьому виконує роль віртуальної решітки та змінює залежно від програми руху свій зовнішній вид. У програмі руху «Sport» решітка утворює крило, що тліє, у горизонтальному форматі, тоді як у режимі «Sport Plus» відображається вертикальна опора у стилі решітки Panamericana.
Concept EQ
Concept EQ – мобільність, придумана по-новому
Електромобільність: Mercedes-Benz вмикає перемикач.
EQ: нова марка електромобільності
На паризькому автосалоні Mercedes-Benz представив нову марку для електромобільності: EQ. Ім'я EQ означає «Electric Intelligence» і походить від цінностей марки Mercedes-Benz «Емоції та інтелект». Нова марка охоплює всі важливі аспекти для орієнтованої на клієнта електромобільності та стосується автомобіля.