Абсолютно новий Mercedes-Benz S-Class. Новий рівень безпеки.
29 липня на платформі Meet Mercedes DIGITAL презентували другий випуск, присвячений оновленням систем безпеки Mercedes-Benz S-Class.
Задоволення від водіння на вищому рівні: захист і підтримка
Новий Mercedes-Benz S-Class стає все більш інтелектуальним в багатьох сферах, і виводить досвід водіння на новий рівень. На додаток до інноваційної системи MBUX, він пропонує новинки, які підсилюють задоволення від водіння і, в той же час, роблять його ще більш безпечним: до них відносяться задні колеса з великим кутом повороту і інноваційні заходи безпеки. Завдяки новій функції PRE-SAFE® Impulse Side, кузов автомобіля може підніматися перед боковим ударом за допомогою активної гідропневматичною підвіски E-ACTIVE BODY CONTROL. Системи допомоги водію зробили наступний крок на шляху до автономного водіння. Наприклад, завдяки вдосконаленим датчикам контролю навколишнього простору, паркувальні системи тепер можуть ще краще підтримувати водія при маневруванні. У той же час, візуалізація виходить на новий рівень завдяки продуманій інтеграції з Mercedes-Benz User Experience.
Огляд основних функцій
- Повністю активна підвіска, яка працює від бортової мережі на 48 Вольт, з широким діапазоном характеристик для різних режимів руху. Блоки управління системи аналізують ситуацію на дорозі 1000 разів у секунду та відповідним чином адаптують підвіску.
- E-ACTIVE BODY CONTROL регулює жорсткість підвіски та силу амортизації індивідуально на кожному колесі. Тим самим вона протидіє не тільки крену, але також «клювкам» і вертикальному розгойдуванню кузова.
- У режимі водіння «COMFORT» система сканування дорожньої поверхні (ROAD SURFACE SCAN) використовує стереофонічну багатоцільову камеру (SMPC) для контролю дороги попереду автомобіля. Після чого жорсткість амортизаторів налаштовується таким чином, щоб значно зменшити поштовхи та розгойдування кузова при русі по нерівностях.
- В режимі водіння «CURVE» автомобіль активно нахиляється у внутрішню сторону повороту.
- E-ACTIVE BODY CONTROL забезпечує нову функцію PRE-SAFE® у разі наближення бокового удару.
- Завдяки інноваційному шасі з можливістю підрулювання та великому куту повороту задніх коліс радіус повороту S-Class зменшився на 2 метри. Тому навіть у автомобіля з довгою колісною базою діаметр розвороту складає менше 11 метрів.
- Комплексне управління рульовим механізмом і гальмами робить водіння ще більш точним і стабільним, особливо при динамічних маневрах.
Новий S-Class встановлює стандарти щодо безпеки при аваріях.
Завдяки новій функції PRE-SAFE® Impulse Side компанія Mercedes-Benz розширює заходи безпеки в фазі, яка передує удару:
- При виникненні ризику бокового удару, опціональна підвіска E-ACTIVE BODY CONTROL може протягом кількох десятих секунди підняти кузов автомобіля. Це направить енергію удару на більш жорсткі елементи конструкції нижньої частини кузова автомобіля.
Заходи щодо захисту пасажирів базуються на багатьох нововведення, випробуваних на експериментальному концепт-карі підвищеної безпеки Experimental Safety Vehicle (ESF) 2019:
- Нова подушка безпеки для задніх пасажирів - перша в світі фронтальна подушка безпеки для пасажирів крайніх сидінь заднього ряду. Її інноваційна трубчаста конструкція є унікальною. В результаті подушка розкривається особливо акуратно, а при сильних лобових зіткненнях може значно знизити навантаження, що діють на голови та шиї пасажирів.
- Нові ремені безпеки з підсвічуванням пряжок. Дозволяють легше знайти пряжки в темряві. Це робить процес пристібання ременя безпеки більш інтуїтивним.
- За допомогою камери, MBUX Interior Assistant тепер виявляє дитяче крісло на сидінні переднього пасажира і перед початком руху попередить водія повідомленням на центральному дисплеї, якщо воно не закріплено ременем безпеки.
- Нова центральна подушка безпеки розташовується між сидінням водія та переднього пасажира, знижуючи ризик взаємного контакту головами при сильному бічному ударі.
Системи-асистенти водія в Mercedes-Benz S-Class W223.
Останнє покоління пакету допомоги при водінні Driving Assistance Package має нові та численні вдосконалені функції.Активний асистент системи контролю сліпих зон Active Blind Spot Assist:
- Функція попередження про вихід тепер повідомляє про наближення ззаду транспорту (включаючи велосипедистів), як тільки водій або передній пасажир потягнуться до дверей. Це пов'язано з тим, що MBUX Interior Assistant розпізнає, коли рука наближається до ручки дверей
- Візуальне попередження видається червоним трикутником на зовнішньому дзеркалі і мерехтінням червоним підсвічуванням на дверях.
Завдяки вдосконаленим датчикам контролю навколишнього простору та інтеграції в MBUX, системи паркування забезпечують ще кращу підтримку водію при маневруванні на низькій швидкості.
Активний асистент при паркуванні:
- Вдосконалені датчики контролю навколишнього простору: 12 ультразвукових датчиків спереду та ззаду авто, з покращеними характеристиками.
- Нещодавно розроблений, інтуїтивно зрозумілий та спрощений інтерфейс, інтегрований в MBUX, зручне сенсорне керування.
- Інтеграція з опціональними керованими задніми колесами, відповідна побудова траєкторії.
- Вдосконалені датчики контролю навколишнього простору, чотири додаткові камери (спереду, ззаду, в зовнішніх дзеркалах)
- Дозволяє розпізнавати та пропонувати більше вільних паркувальних місць:
- Вперше: розмічені лініями (не транспортними засобами) паркувальні місця тепер також можуть бути використані для автоматичного паркування.- Чотири окремі зображення з камер об'єднуються в тривимірну картинку оточення автомобіля, яка показується на центральному дисплеї з динамічними перспективами.
- Тривимірне зображення можна інтуїтивно обертати, немов оглядаючись навколо автомобіля за допомогою віртуальної камери, в тому числі з функцією масштабування.
- Розширений вид збоку: полегшує маневрування поблизу паралельних перешкод, таких як бордюри, стіни гаража і т. д.- Функція автоматичного гальмування перед пішоходами при русі як вперед, так і заднім ходом, при активації системи допомоги при парковці.
- Можливо запобігання зіткнень навколо всього транспортного засобу відповідно суворим вимогам для автоматизованої парковки.
- Макет автомобіля розраховується в реальному часі:
- Показує поточний стан автомобіля (наприклад, включені покажчики поворотів або стоп-сигнал).
- Виявляє візуальні обмеження (наприклад, відкриті двері, складені дзеркала).
Більш детальну інформацію про можливості замовлення та даті появи нового Mercedes-Benz S-Class, оснащеного новими інноваційними та унікальними інтелектуальними системами безпеки в Україні, можна дізнатися в офіційній дилерській мережі Mercedes-Benz в Україні.
Слідкуйте за нашими новинами, щоб бути в числі перших, хто дізнається про новинки бренду Mercedes-Benz в Україні!