Mercedes-Benz: перше місце за продажами в преміальному сегменті з істотним відривом від конкурентів
Компанія «АвтоКапітал», генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні (Корпорація УкрАВТО) підводить підсумки 2020 року в легковому та комерційному сегментах, а також в сфері сервісного обслуговування.
Легковий підрозділ бренду Mercedes-Benz в Україні завершив 2020 рік, очолюючи український преміум-сегмент в непростих умовах тривалих обмежень і загального падіння (на 3,4%) всього автомобільного ринку. Цей успіх був стабільним протягом року – зірковий бренд лідирував з великим відривом від конкурентів. Згідно з даними Асоціації «Укравтопром», Mercedes-Benz зайняв 11-й рядок у рейтингу брендів, що найкраще продавались в Україні (у 2019 р. – 13). Варто зазначити, що цей результат досягнуто на тлі непростої ситуації в 2020 році в країні в цілому і на автомобільному ринку зокрема.
«Ми не тільки беззаперечний лідер преміальних автомобілів на ринку України, але і змогли наростити частку продажів, яка тепер становить рекордні 3,2%, а наша частка у німецькій трійці за підсумками року склала 41,9%. Перший повний рік продажів моделей GLE і GLS, збільшені квоти на G-Сlass, разом з новинками GLA, GLB і GLE Coupe, стали основними драйверами продажів. Оновлений Е-Class і, звичайно, наш флагман і найбільш продаваний у світі седан представницького класу, новий S-Class, також сприяли загальному успіху» – зазначив Валерій Анохін, генеральний директор компанії« АвтоКапітал », коментуючи підсумки 2020 року.
У 2020 році 2716 легкових автомобілів Mercedes-Benz були передані покупцям. В умовах серйозного скорочення автомобільного ринку динаміка продажів легкових автомобілів Mercedes-Benz (+25,5%) виявилася істотно краще загальної негативної тенденції. Завдяки впевненому лідерству в преміальному сегменті з початку року частка Mercedes-Benz і в преміальному сегменті, і на автомобільному ринку зросла.
Mercedes-Benz підтвердив свою провідну позицію ринку преміальних автомобілів, як в цілому, так і в сегментах преміум-, бізнес- та представницьких седанів (С-, Е- та S-Class відповідно), а також в класі великих позашляховиків. Моделлю, що найкраще продавалась у преміум-сегменті, став GLE (857 одиниць). Вражаючий і символічний результат продемонстрував бренд Mercedes-AMG: у 2020 р. автомобілі в спортивних модифікаціях AMG були продані в Україні в кількості 388 одиниць (+33,8% до 2019 р.).
У 2020 році українським клієнтам Mercedes-Benz були представлені 6 нових прем'єр, які стали невід'ємною складовою загального успіху. Презентація прем'єр продовжиться і у 2021 р. – в першій половині року шанувальники марки побачать електричні кросовери EQC і EQA, розкішний седан Mercedes-Maybach S-Class і абсолютно нове покоління преміум-седану С-Class.
Ситуація в сегменті комерційних автомобілів також складалася для Mercedes-Benz сприятливо. Завдяки оновленню V-Class, а також стабільному попиту на Vito і Sprinter в різних модифікаціях, бренд Mercedes-Benz істотно покращив конкурентні переваги на ринку комерційних автомобілів.
«Незважаючи на досить непросту економічну ситуацію, комерційний підрозділ Mercedes-Benz продемонстрував зростання продажів і реєстрацій на 2,8%. Інтерес клієнтів до багатофункціональних автомобілів, V-Class і Vito, значно зріс, що позначилося у збільшенні продажів на 32.3% (V-Class) і 30% (Vito). І, звичайно, наш Sprinter Classic показує впевнені результати, особливо його цінують наші корпоративні клієнти в різних сегментах. Mercedes-Benz Vans займає лідируючі позиції, пропонуючи преміальні транспортні рішення: привабливі і надійні автомобілі, які повністю відповідають очікуванням клієнтів», – говорить Валерій Анохін, генеральний директор компанії «АвтоКапітал».
У 2020 році в сфері сервісного обслуговування пріоритетним напрямком було обрано підвищення якості сервісних послуг, разом з максимальною лояльністю в ціновій політиці. Концепцією обраної політики стало поєднання комфорту, якості і доступності послуг, що надаються. Провідну роль зіграли програми "Преміум Сервіс" і "Преміум Сервіс Плюс", які дозволили клієнтам суттєво економити на обслуговуванні, а опція "Сервіс 24 години" дала можливість отримувати допомогу в дорозі в будь-який час доби. Всі ці програми залишаться актуальними і у 2021 році.
З метою оперативного моніторингу рівня задоволеності клієнтів якістю отриманих послуг, а також швидкого реагування на відгуки, була впроваджена онлайн-система 5 Star Rater – програма опитування клієнтів офіційної сервісної мережі Mercedes-Benz, що функціонує в автоматичному режимі. Також, в 2020 році компанія «АвтоКапітал» уклала контракти на обслуговування з великими гравцями бізнесу, а сумарний парк fleet-клієнтів з сервісними контрактами становить на сьогоднішній день 1 494 автомобіля Mercedes-Benz.
Дилерська мережа компанії «АвтоКапітал» налічує на сьогодні 17 центрів з продажу автомобілів легкового і комерційного сегментів, а також 6 спеціалізованих центрів з продажу і сервісу вантажної техніки.