Новий C-Клас: надихаюча атмосфера зони комфорту

Генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні, компанія «АвтоКапітал» (Корпорація УкрАВТО), повідомляє про світову прем'єру абсолютно нового С-Класу в кузові седан та універсал.

Запрошуємо в новий, ще більш цифровий та економічний, світ, де ви відчуєте себе як вдома: новий C-Клас поєднує в собі обидва цих виміри, створюючи тим самим в епоху глобальної трансформації зону комфорту, готову до майбутнього в усіх відношеннях. Серед класичних представників модельного ряду Mercedes-Benz новий C-Клас першим стає на шлях повної електрифікації своєї лінійки – завдяки м'яким гібридам з 48-вольтовою технологією та інтегрованим стартер-генератором, а також плагін-гібридам. Високоефективна акумуляторна система в версії плагін-гібрида дозволяє йому досягати електричного запасу ходу близько 100 км (згідно WLTP). Ще зовсім недавно ця цифра була недосяжною в даному класі автомобілів. Водночас, абсолютно новий С-Клас задає нові стандарти і в плані сталого розвитку. Оскільки С-Клас є одним з представників модельного ряду компанії, що найкраще продаються, ця послідовна електрифікація має відповідний великий позитивний вплив на вуглецевий слід. Серед технічних особливостей такі опції, як фари головного освітлення DIGITAL LIGHT і функція підрулювання коліс заднього мосту. В Україні продаж седану та універсалу нового С-Класу стартує 30-го березня цього року, а вже влітку очікується поява новинки в офіційній дилерській мережі.


Дизайн екстер’єру: чуттєва виразність в спортивно-елегантному вигляді

Динамичі пропорції нового С-Класу підкреслюються спортивним капотом з «силовими» ребрами та поєднанням коротких передніх звісів з довгою колісною базою. У всіх модифікацій зірка розташовується в центрі решітки радіатора, деталі якої можуть бути різними в залежності від виконання. Так, в базовій версії використовується розташована в центрі зірка в комбінації з ламелями. У виконанні Avantgarde додаються декоративні елементи на ламелях, а також хромовані рамки навколо решітки радіатора і фартуха кузова. Відмітною ознакою лінії виконання AMG Line є решітка радіатора в «діамантовому» стилі з хромованою зіркою. Серед інших особливостей – широка колія та колеса в сучасному дизайні, що встановлюються врівень з кузовом (розміром від 17 до 19 дюймів).


Задні ліхтарі у благородному виконанні зачаровують своїм неповторним денним та нічним дизайном. У седана задні ліхтарі, вперше для С-Класу, йдуть у двосекційному виконанні: їх світлові функції розподілені між секцією на боковині кузова і секцією на кришці багажника. Зовнішність задньої частини кузова елегантно довершують декоративні елементи на задньому бампері, що варіюються в залежності від додаткової комплектації і лінії виконання. Палітру колірних рішень для кузова поповнили три нові варіанти: «спектральний синій», «сріблястий хай-тек» і «білий опаліт».


Дизайн інтер'єру: спортивні акценти, що орієнтовані на водія

В новому С-Класі з ідеєю сучасної розкоші Mercedes-Benz прямує ще далі: його інтер’єр перейняв ключові особливості у нового S-Класу. Панель приладів поділена на верхню і нижню зони – крилоподібний профіль з новими круглими дефлекторами обдуву, що нагадують гондоли двигунів літака, і розкішну поверхню з декоративними деталями. Відчуттю спортивності сприяє орієнтованість панелі приладів на водія: вона і центральний дисплей на шість градусів нахилені в його сторону.


В зоні водія встановлено ЖК-дисплей з високою роздільною здатністю. Покупцям на вибір пропонуються два варіанти його виконання – з діагоналлю 10,25 дюймів (26,0 см) і 12,3-дюйма (31,2 см). Зміна парадигми в сторону цифровізації торкнулася і центрального дисплея: управління автомобільними функціями здійснюється через високоякісний сенсорний екран. Вертикальна орієнтація дисплея створює значні переваги, перш за все, для маршрутної навігації. Як і панель приладів, поверхня дисплея також дещо повернена в бік водія. У базовій комплектації центральний дисплей має діагональ 9,5 дюймів (24,1 см). Як опція пропонується версія зі збільшеною діагоналлю – 11,9 дюйма (30,2 см).


Система MBUX новітнього покоління: інтуїтивне керування та здатність до навчання

Разом з новим S-Класом, тепер і новий С-Клас стає володарем інформаційно-розважальної системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience) другого покоління. Інтер'єр стає ще більш цифровим і інтелектуальним, оскільки і апаратна, і програмна його частини здійснили великий ривок: кристально чітке зображення на РК-дисплеях полегшує управління автомобільними функціями та підвищують комфорт. На прикладі S-Класу фахівці Mercedes-Benz розробили нову естетику індикації, яка тепер послідовно використовується як основа і для інших моделей.


Силовий агрегат: планомірна електрифікація сучасних чотирициліндрових двигунів

Завдяки послідовній електрифікації та інтелектуальному зменшенню масогабаритних параметрів, новий С-Клас задає нові стандарти в плані економічності. Лінійка двигунів складається виключно з чотирициліндрових агрегатів, що представляють актуальне сімейство модульних двигунів Mercedes-Benz FAME (Family of Modular Engines).


Як дизельні, так і бензинові двигуни, вперше також отримали інтелектуальну підтримку в нижньому діапазоні обертів з боку інтегрованого стартер-генератора (ISG), представляючи собою м'які гібриди другого покоління. Частиною інтегрованого стартер-генератора є бортова мережа 48 Вольт, яка гарантує роботу таких функцій, як рух накатом, «форсаж» або рекуперація, а також дозволяє значно скорочувати витрати палива. До того ж завдяки їм запуск двигунів здійснюється дуже швидко і комфортно, так, що робота функції «Start / Stop» буде для водія практично такою ж непомітною, як і перехід від режиму руху накатом з відключеним двигуном до енергійного прискорення за рахунок сили двигуна. На холостому ходу інтелектуальна взаємодія ISG з двигуном внутрішнього згоряння буде забезпечувати екстраординарну плавність ходу.


Перший дизель з інтегрованим стартер-генератором

Серед рішень, націлених на подальше підвищення економічності, найбільш передовим є новий OM 654 M з інтегрованим стартер-генератором (ISG) другого покоління. Тим самим, він стає володарем бортової мережі з напругою 48 Вольт. Завдяки рекуперації і можливості рухатися в режимі накату, коли він відключений, двигун стає ще більш економічним. Заходи електрифікації, які передбачають також застосування електричного компресора для кондиціонера, дозволили підняти потужність до 195 кВт плюс 15 кВт Boost.


Чотирициліндрові бензинові двигуни з ISG другого покоління

У новому С-Класі дебютує чотирициліндровий бензиновий двигун (M 254) з інтегрованим стартер-генератором (ISG) другого покоління, який забезпечує більше додаткової потужності – на величину до 15 кВт та на 200 Нм більше крутного моменту. Завдяки рекуперації і можливості рухатися в режимі накату з відключеним двигуном бензиновий варіант приводу дуже економічний. На прикладі M 254 конструктори Mercedes-Benz вперше об'єднали в одному агрегаті всі інновації сімейства модульних бензинових і дизельних двигунів з чотирма та шістьма циліндрами. Серед них покриття дзеркал циліндрів за технологією NANOSLIDE®, покриття циліндрів за технологією CONICSHAPE® («хонингування під трубу») і розміщення системи нейтралізації відпрацьованих газів безпосередньо у двигуні.


Справжнім нововведенням є турбокомпресор секційної конструкції з об'єднанням потоків, що представляє собою подальший розвиток технології Twin Scroll з метою забезпечити ще більш швидку реакцію системи турбонаддуву. Зовсім новою розробкою є турбокомпресор секційної конструкції, що виник як результат співпраці між відділом Mercedes-Benz з розробки турбокомпресорів і командою Mercedes-AMG Petronas у «Формулі-1». Таке перенесення технологій на серійні автомобілі відкриває нові горизонти в плані потужності, що поєднується з максимальною економічністю.


Коробка передач: автоматична трансмісія на серійній основі

Коробка передач 9G-TRONIC, модернізована для спільного використання з ISG, застосовується на всіх моделях С-Класу. Електродвигун, силове електронне устаткування і радіатор коробки передач зміщені всередину коробки передач або розташовуються поруч з нею. В результаті цього збільшився монтажний простір і зменшилася маса конструкції.


Для повнопривідних моделей була вдосконалена система 4MATIC. Новий редуктор переднього моста дозволяє передавати більш високі значення крутного моменту з ідеальним для динаміки розподілом осьових навантажень. До того ж він забезпечує значну перевагу по масі в порівнянні зі своїм аналогом у попередника – що, своєю чергою, сприяє скороченню викидів CO₂.


Плагін-гібриди з електричним запасом ходу близько 100 км (згідно WLTP)

Незабаром після запуску нового С-Класу з'являться його плагін-гібриди четвертого покоління. При використанні тих же базових двигунів в плані електрифікації тут зроблений наступний великий крок. Володіючи потужністю електротяги 95 кВт (129 к. с.) і чисто електричним запасом ходу близько 100 км (згідно WLTP), плагін-гібриди C-Класу в багатьох випадках зможуть експлуатуватися виключно на електричній тязі, без використання двигуна внутрішнього згоряння. Мова йде про сучасний двигун M 254 в дволітровому варіанті. У підсумку таке рішення вийшло не тільки дуже економічним, а й рішуче спортивним. Плагін-гібриди з дизельним агрегатом в кузові «седан» і «універсал» з'являться пізніше.


Високовольтна АКБ є власною розробкою Mercedes-Benz AG. Вона належить до сімейства акумуляторних батарей четвертого покоління і є вдосконаленим варіантом акумулятора попереднього покоління. Ця АКБ складається з 96 елементів в так званій пакетній конфігурації. Сумарна ємність АКБ становить 25,4 кВт·год. Це забезпечує значне збільшення запасу ходу до близько 100 км. З урахуванням високої щільності енергії високовольтна АКБ має внутрішню систему охолодження. Через терморегулювання можна таким чином контролювати її робочу температуру незалежно від клімат-контролю в салоні. Таке рішення забезпечує також й швидку зарядку постійним струмом. Навіть якщо АКБ розряджена, її повна зарядка здійснюється приблизно за 30 хв завдяки опціональному зарядному пристрою з постійним струмом потужністю 55 кВт. У базовій комплектації є зарядний пристрій потужністю 11 кВт (залежить від ринку) для трифазної зарядки від настінного зарядного пристрою (Wallbox), підключеного до домашньої мережі змінного струму.


Підвіска: комфорт та маневреність

На серійній основі і седан, і універсал обладнані пневматичною підвіскою з регулюванням дорожнього просвіту. На замовлення новий С-Клас може бути обладнаний системою безперервного регулювання амортизаторів, а також спортивною підвіскою.


Функція підрулення коліс заднього моста: ще більш маневрений та динамічний

Новий С-Клас відрізняється особливою маневреністю і одночасною стійкістю під час руху завдяки доступній в якості опції функції підрулення коліс заднього моста. Кут повороту коліс заднього моста становить 2,5 градуса. Завдяки цьому радіус розвороту скорочується на 43 см до 10,64 м.


Високотехнологічні рішення: вражаючий комфорт водіння вночі та клімат-контроль

Створити в салоні індивідуальну по аромату атмосферу допоможе пакет AIR-BALANCE. Цілісний підхід системи ENERGIZING COMFORT щодо забезпечення бадьорості і здоров'я («Fit & Healthy») дозволяє натисканням кнопки або за допомогою голосових команд активувати різні системи з підвищення комфорту, згруповані в окремі програми.


У базовій комплектації новий С-Клас має світлодіодні фари головного освітлення підвищеної потужності. В якості опції для нього пропонуються фари DIGITAL LIGHT. У кожній з фар головного освітлення система DIGITAL LIGHT має світловий модуль з трьох надпотужних світлодіодів, що направляє світло за допомогою 1,3 млн мікроскопічних дзеркал. Таким чином, загальна роздільна здатність фар становить понад 2,6 млн пікселів. Володіючи такою динамікою і точністю, ця інтелектуальна система створює практично безмежні можливості для розподілу світла, що оптимально адаптується до навколишніх умов, причому з високою роздільною здатністю. При цьому система DIGITAL LIGHT, навіть володіючи функцією дальнього світла ULTRA RANGE, не женеться за світовими рекордами дальності освітлення, а скоріше прагне за рахунок інноваційної загальної концепції досягти оптимальної видимості і яскравості без засліплюучого ефекту. Інноваційні функції допомоги водієві і комунікація з іншими учасниками дорожнього руху значно підвищують безпеку під час поїздок вночі.