Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Новий EQB: електрична естетика, що випромінює характер

Компанія «АвтоКапітал», генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні (Корпорація УкрАВТО), повідомляє про старт продажів нового EQB!

Електрична мобільність сімейного формату

Стандартна комплектація EQB передбачає п'ять посадочних місць, як опція пропонується третій ряд сидінь, що складається з двох додаткових індивідуальних посадкових місць. На цих сидіннях з комфортом зможуть розміститися пасажири зростом до 1,65 м. Великий перелік систем безпеки включає висувні підголівники, ремені безпеки з натягувачами та обмежувачами натягу на всіх зовнішніх сидіннях, а також бокові подушки безпеки, які захищають у тому числі і пасажирів третього ряду. На другому та третьому ряду можна встановити до чотирьох дитячих автокрісел, ще одне – на сидінні переднього пасажира. Для збільшення об'єму багажного відсіку сидіння третього ряду можна скласти врівень із полом.

Компактний зовні, просторий всередині

Версія EQB стала чудовим доповненням успішного сімейства компактних автомобілів Mercedes і тісно пов'язана з двома моделями – EQA, з якою у них спільна технологія приводу, та компактним позашляховиком GLB. EQB (довжина/ширина/висота: 4684/1834/1667 мм) відрізняється значною місткістю завдяки довгій колісній базі моделі GLB (2829 мм). Об'єм багажного відсіку становить від 495 до 1710 л або від 465 до 1620 л для п'яти- та семимісної версії відповідно. У стандартній комплектації нахил спинок сидінь другого ряду регулюється з можливістю фіксації в декількох положеннях, як опція доступні сидіння із регулюванням по довжині в межах 140 мм.

Клас компактних автомобілів стає все більш електричним

Після EQA модель EQB стала другим компактним, повністю електричним автомобілем від бренду Mercedes-EQ. Водночас, ця модель стане першим серійним автомобілем із повністю електричним приводом, який випускатиметься на заводі у м. Кечкемет (Угорщина).

Електрична ініціатива Mercedes-Benz Cars набирає обертів так стрімко, як і самі моделі Mercedes-EQ: з виходом EQA, EQB, електричного седана бізнес-класу EQE та розкішного седана EQS загальна кількість нових моделей Mercedes-EQ, представлених у 2021 році, дорівнює чотирьом. Крім того, модель Concept EQT стане провісником абсолютно нового рівня найвищої якості у сегменті компактних фургонів. Сімейство плагін-гібридів Mercedes-Benz, яке на даний момент налічує понад 20 варіантів моделей, проходить оновлення завдяки виходу електричних версій C-Класу та S-Класу. У 2021 році Mercedes-Benz Cars планує збільшити частку моделей xEV (плагін-гібридів та автомобілів із повністю електричним приводом) до 13 відсотків. Крім того, «м'які» гібриди зі стартером-генератором та електричною системою з напругою 48 В поступово завойовують позиції у продуктовій лінійці.

На момент виходу на ринок компактний позашляховик з повністю електричним приводом буде доступний у версіях EQB 300 4MATIC потужністю 168 кВт (споживання електроенергії у комбінованому циклі згідно з NEDC: 16,2 кВт·год/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 0 г/км) [1] та EQB 350 4MATIC потужністю 215 кВт (споживання електроенергії у комбінованому циклі згідно NEDC: 16,2 кВт·год/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 0 г/км). Запас ходу кожної з версій згідно WLTP становить 419 км. Вартість EQB 300 4MATIC та EQB 350 4MATIC складає від 45 465 та 47 589 євро відповідно.

У подальшому планується випуск інших варіантів, покликаних задовольнити різні потреби клієнтів, зокрема – версії із значно збільшеним запасом ходу. Незабаром до них приєднається й передньопривідна модифікація.

Естетика електричного дизайну, що випромінює характер

EQB інтерпретує прогресивну розкіш Mercedes-EQ у стильній та своєрідній манері. Автомобіль отримав характерну для Mercedes-EQ чорну решітку радіатора з зіркою в центрі. Ще однією відмінністю дизайну автомобілів Mercedes-EQ з повністю електричним приводом є суцільна світлова смуга у передній і задній частинах. Горизонтальна оптоволоконна смуга з'єднує денні ходові вогні світлодіодних фар, забезпечуючи високий рівень упізнаваності як вдень, так і вночі. Широка колісна база підкреслює потужний характер EQB і забезпечує впевненість на дорозі. Ексклюзивними для цієї моделі є дво- або триколірні легкосплавні колісні диски діаметром до 20 дюймів, деякі варіанти із вставками синього кольору або кольору рожевого золота.

Світлодіодні задні фари бездоганно поєднуються із суцільною світлодіодною смугою клиноподібної форми. Візуально цей елемент підкреслює ширину EQB ззаду. Крім того, номерний знак знаходиться на бампері, що дозволило надати кришці багажного відсіку привабливу скульптурну форму. Рейлінги із текстурованою поверхнею підкреслюють високий рівень практичності нового EQB.

Велика передня панель має заглиблення у зоні водія та переднього пасажира. Перед водієм розташований широкоекранний дисплей панелі управління – керування та відображення забезпечується за допомогою системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Стильний характер салону підкреслюють трубчасті елементи з оздобленням під алюміній. Вони використовуються у дверних ручках, на центральній консолі та на панелі приладів з боку пасажира.

В залежності від дизайну та комплектації ефектна накладка з підсвічуванням та декоративні елементи кольору рожевого золота, якими прикрашені дефлектори системи вентиляції, сидіння та ключ від автомобіля, підкреслюють електричний характер салону EQB. Колірне оформлення приладів із характерною для електромобіля індикацією поєднується з декоративними елементами кольору рожевого золота та синього кольору.

Навігація з Electric Intelligence

Передбачена у стандартній комплектації навігація з Electric Intelligence полегшує користування EQB у повсякденному житті. Система розраховує найшвидший маршрут до пункту призначення з урахуванням максимальної потужності заряджання та тривалості можливих зупинок для заряджання. Крім того, за потреби навігація з Electric Intelligence забезпечить оптимальну температуру високовольтної батареї перед запланованою зупинкою для підзарядки.

Передова технологія заряджання та переваги екологічно чистої електроенергії

Як удома, так і на загальнодоступних зарядних станціях EQB можна зручно заряджати змінним струмом з потужністю до 11 кВт, використовуючи бортовий зарядний пристрій. Час до повної зарядки залежить від доступної інфраструктури та особливостей обладнання автомобіля. Заряджання від зарядної станції Mercedes-Benz Wallbox відбувається значно швидше ніж від побутової розетки.

Залежно від рівня заряду (SoC) та температури високовольтної батареї від відповідної зарядної станції EQB може заряджатися з потужністю до 100 кВт. При цьому тривалість зарядки від 10% до 80% SoC становить лише трохи більше 30 хвилин. А лише за 15 хвилин рівень енергії поповнюється до рівня, достатнього для подолання додаткових 150 км (згідно WLTP). Для заряджання змінним та постійним струмом у моделі EQB для ринку Європи та США у стандартній комплектації передбачено роз'єм CCS (Combined Charging System, комбінована система заряджання), розташований у боковій панелі справа.

Високий рівень безпеки

Модель EQB обладнана інтелектуальними системами допомоги під час водіння. У стандартну комплектацію входять активна система утримання смуги руху Active Lane Keeping Assist та активна система екстреного гальмування Active Brake Assist. Остання здатна у багатьох критичних ситуаціях запобігти зіткненню чи пом'якшити його наслідки за рахунок автономного гальмування. Крім того, на типових для руху в місті швидкостях система може гальмувати перед нерухомими автомобілями та пішоходами, що перетинають проїжджу частину. Перелік удосконалених функцій пакета допоміжних систем включає, наприклад, функцію маневрування в поворотах, функцію попередження при виході, яка сповіщає водія про велосипедистів або пішоходів, що наближаються, а також попередження при виявленні пішоходів поряд з пішохідними переходами.

Двигун та привід

На передній осі використовується асинхронний двигун. Електричний двигун, трансмісія з фіксованим передатним числом та диференціалом, система охолодження та електроніка утворюють надзвичайно компактний модуль з високим ступенем інтеграції – електричний силовий агрегат (eATS). У моделях EQB 300 4MATIC та EQB 350 4MATIC на задній осі встановлені модулі eATS з новим синхронним електродвигуном із постійними магнітами. До переваг такої конструкції належать висока питома потужність, а також висока та стабільна продуктивність.

У версіях 4MATIC інтелектуальний розподіл потужності між передньою та задньою осями регулюється із частотою 100 разів на секунду з урахуванням умов руху. Філософія Mercedes-EQ полягає в оптимізації енергоспоживання за рахунок використання переважно заднього електродвигуна, причому в режимі часткового навантаження асинхронний електродвигун на передній осі генерує лише мінімальні втрати на тертя. У режимі холостого ходу або під час гальмування електродвигуни стають генераторами: їхнє механічне обертання перетворюється на електричну енергію, яка використовується для заряджання високовольтної акумуляторної батареї (процес рекуперації).

Акумуляторна батарея

Модель EQB обладнана літій-іонною акумуляторною батареєю з високою питомою енергоємністю. Максимальна напруга батареї дорівнює 420 В, а при номінальній ємності близько 190 А·год корисна ємність становить 66,5 кВт год.

Батарея складається з п'яти блоків та розташована під салоном у центральній частині автомобіля. Алюмінієвий корпус і конструкція кузова автомобіля захищають цей компонент від пошкодждень. Корпус батареї є частиною конструкції автомобіля і, як наслідок, займає важливе місце у концепції захисту під час зіткнень.

Акумуляторна батарея є складовою інтелектуальної системи терморегулювання моделі EQB. Для постійної підтримки температури в оптимальному діапазоні батарея може охолоджуватися або підігріватися за допомогою рідинного теплообмінника у вигляді пластини, що знаходиться під батареєю.

Якщо активовано навігацію з Electric Intelligence, батарея може підігріватися або охолоджуватися під час руху, щоб забезпечити оптимальну температуру на момент підключення до швидкої зарядної станції. В іншому випадку, якщо на момент прибуття до швидкої зарядної станції батарея буде холодною, для її підігріву на початковому етапі буде використана значна кількість енергії, що споживається в процесі зарядки. Кінцева мета полягає в оптимізації часу заряджання, а це важливо для значного скорочення тривалості зупинки для заряджання.

Як і для інших високовольтних акумуляторних батарей, компанія Mercedes-Benz надає сертифікат на батарею, що гарантує її продуктивність. Гарантія, що діє протягом восьми років або до досягнення пробігу в 160 000 км, передбачає збереження належних експлуатаційних характеристик високовольтної акумуляторної батареї та за умовами сертифіката поширюється на втрату ємності батареї.

Технічні дані1:

EQB 300 4MATIC

EQB 350 4MATIC

Система приводу

Повний привід

Електродвигуни на передній/задній вісях

Тип

Асинхронний електродвигун (ASM)/ електродвигун з постійними магнітами (PSM)

Потужність (макс. значення)

кВт

168

215

Крутний момент (макс. значення)

Н·м

390

520

Прискорення 0–100 км/год

с

8,0

6,2

Максимальна швидкість[2]

км/год

160

Корисна ємність акумуляторної батареї (NEDC)

кВт·год

66,5

Витрата у комбінованому циклі (NEDC)

кВт·год/100 км

16,2

16,2

Запас ходу (WLTP)

км

419

419

Тривалість заряджання змінним струмом[3]

год

5:45

5:45

Тривалість заряджання змінним струмом (DC)[4] від швидкої зарядної станції

хв.

32

32

Заряджання постійним струмом: запас ходу через 15 хвилин (WLTP)[5]

км

до 150

до 150

[1] Споживання електроенергії (та похідна інформація) були визначені на підставі Регламента коміссії (ЄC) 692/2008 у відповідності до стандартів NEDC та Регламенту коміссії (EU) 2017/1151 у відповідності до стандарту WLTP

[2] Обмежено електронікою

[3] Тривалість вказана для повної зарядки від 10% до 100% від пристрою Wallbox або загальнодоступної зарядної станції (підключення до мережі змінного струму з параметрами не менше 11 кВт /16 A на одну фазу)

[4] Тривалість вказана для повної зарядки від 10% до 80% від швидкої зарядної станції постійного струму (DC) з напругою 400 В та силою струму не менше 300 А.

[5] Для заряджання від швидкої зарядної станції постійного струму з силою струму 500 А у відповідності до нормативів запасу ходу за WLTP