Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Стиль життя та мода

Mercedes-Benz презентує ікони стилю та найяскравіші зразки дизайну.

Grow Up


«Grow up.» – Історії нового покоління

„Grow up.“ - так звучить гасло нової цифрової маркетингової кампанії для сімейства компактних автомобілів Mercedes-Benz. П'ять фільмів розповідають про молодих людей та сучасне дорослішання з усіма злетами та падіннями. Один з героїв - американський репер A$AP Rocky. Режисурою займався шведський визначний режисер Густав Йохансон. Він відтворив історії у молодому автентичному стилі і звичайно ж у поєднанні з автомобілями.

«Grow up.» – Історії нового покоління.

З «Grow up.» Mercedes-Benz іде новими шляхами до маркетингової комунікації. Для п'яти моделей сімейства компактних автомобілей здійснено комплексне створення контенту у історії марки.

Між дорослішанням та міщанством.

Використовуючи понад 100 послідовностей динамічних зображень та понад 90 фото стилю життя та продукту до кінця року буде розказано історії нового покоління.

У центрі кампанії люди, які втілюють конфлікт між крутим дорослішанням та міщанством життєвого відчуття нового компактного автомобіля. Один з героїв - американський репер A$AP Rocky. Кампанія стартує на початку березня 2017 року. В інтернеті на сторінці www.mercedes-benz.com/growup можна знайти не лише поглиблену інформацію про вироби, але й гнучкі розширення змісту окремих ринків, як-от інтеграцію спеціальної моделі WhiteArt Edition.

Більше сучасності, прогресивності та динаміки

«Grow up - це набагато більше, ніж велика кампанія модельного ряду. Це ще один прорив усієї марки у напрямку більшої сучасності, прогресивності та динаміки у загальному виході марки Mercedes-Benz», говорить доктор Йенс Тімер, віце-президент з питань маркетингу легкових автомобілів Mercedes-Benz про наміри кампанії. «З Grow up ми по-новому тлумачимо традиційні цінності та оцінки щодо Mercedes-Benz і показуємо вам сьогоднішню інтерпретацію та відношення для поколінь X і Y. При цьому у Grow up ми представляємо нестандартну кампанію свого агентства, що не відразу сприймається як реклама у її послідовному цифровому спрямуванні та механіці контенту.»

Фільми, які знімав визначний шведський режисер Густав Йохансон, показують молоді автентичні образи. Ніякого штучного світла, ніяких вигаданих поз і звичайно ж візуальне поєднання автомобілів. Так дивує кампанія і описує світ Mercedes-Benz, що захоплює маркою молоде самовпевнене покоління «Дорослих».

Нові обличчя сучасної розкоші

Приклад нового покоління молодих дорослих втілює американський репер A$AP. У відео про CLA купе розказана не чута раніше історія його появи як музиканта та ікони моди з Гарлему на світовій сцені. «У моєму житті були постійні спади. Відбувається так, що ти на даєш себе зламати, постійно знову підіймаєшся» - вважає A$AP Rocky.

«Ти повинен віднайти своє життя, доки не досягнеш успіху»

A$AP Rocky про свою життєву філософію.

Іншими учасниками відео є акторка Люсі Волтерс, акторка та продюсер Джулія Моррісон, акторка та режисерка Анна Цан, відомий за серіалом «Картковий будиночок» актор Джон Рю та фотографиня Еліс Муать'є. 25-річна француженка відповідальна також за сюжети кадру. З її любов'ю до нового виду вінтажної естетики вона підходить до мети кампанії. Кампанія стартує на початку березня з телесюжета, який вибраним підігріває інтерес для розгортання подій у п'яти історіях.