Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

    Новий EQC

    Новий досвід водіння.

    Отримати пропозицію

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Унікальні особливості моделі


    Усе говорить за новий EQC

    EQC, що відрізняється вражаючим запасом ходу, інтелектуальною технологією заряджання і системами допомоги водієві створює нове захопливе відчуття від руху з електроприводом.

    до 462

    кілометрів чисто електричного запасу ходу (за циклом NEDC)[1].

    40

    хвилини часу заряджання на станціях швидкого заряджання*.

    0

    грамів викидів CO2 (у комбінованому циклі).

    Більше про заряджання та запас ходу
    [1] Вказані значення було розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС. Витрата електроенергії та запас ходу залежать від конфігурації автомобіля.
    * Час заряджання відповідає 10-80% повного заряджання при використання станції швидкого заряджання змінного струму з напругою електроживлення 400 В, струм принаймні 300 A.

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Мультимедійна система MBUX


    Майбутнє належить електричному приводу. І людській інтуїції

    Some text

    Відкрийте повністю новий досвід керування та відображення інформації: з природним інтуїтивним голосовим управлінням, функціями з можливістю навчання та чутливим до доторків сенсорним пультом керування. У шляхетній рамі широкоформатного дисплею передньої панелі з надзвичайно високою роздільною здатністю.

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Дизайн


    Новий привід. Нова естетика

    EQC випромінює захоплюючу чистоту, спокій та сучасність. При цьому він втілює нову мову дизайну прогресивної розкоші.

    Вибрані особливості:

    • Чорна панель облицювання радіатора
    • Світлодіодна смуга попереду і позаду
    • Широкоформатний дисплей передньої панелі
    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Технічні характеристики


    Огляд усіх даних та фактів про EQC

    З 0 до 100 км/год

    5,1

    к. с.

    Потужність

    408

    к. с.

    Рух практично без шуму двигуна та плавне прискорення забезпечують великі емоції у кожній поїздці. Цей досвід практично неможливо передати словами, але можна у цифрах та фактах.

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Безпека


    Електричне водіння зі стандартом безпеки від Mercedes-Benz

    Системи допомоги водієві нового покоління також забезпечують у EQC максимально розслаблений та безпечний рух. В екстремальному випадку вони автоматично спрацьовують, суттєво розвантажуючи водія.

    Обрані особливості:

    • Пакет допоміжних систем
    • Паркувальний пакет із функцією огляду на 360°
    • Світлодіодні фари MULTIBEAM

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Постійна мобільність


    Екологічний баланс EQC

    Новий EQC створює сучасний відповідальний стиль життя. Його практично беззвучний рух є благодіянням також для тих, хто знаходиться ззовні. Він не викидає шкідливі речовини в атмосферу, до того ж майже 100 компонентів автомобіля виготовлено з відновлюваної сировини.

    І, звісно, новий EQC також пройшов повне екологічне випробування. Результати випробування комплексно перевірено TÜV Süd. Екологічне випробування спрямовано на забезпечення екологічного балансу, при цьому досліджуються впливи автомобіля на навколишнє середовище протягом всього життєвого циклу, від видобутку сировини й виробництва до використання та утилізації.

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    [1] Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Витрату палива й запас ходу розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС. Витрата електроенергії та запас ходу залежать від конфігурації автомобіля.