Технічні
характеристики
Короткий огляд всіх даних та фактів.
Ходові характеристики
Плавно прискорюється у електричне майбутнє
З 0 до 100 км/год
5,1
с.Потужність
408
к. с.Максимальна швидкість
180
км/год (регулюється)Електрична трансмісія
Два двигуни перетворюють електричну енергію у чисту насолоду від руху
Нещодавно розроблений електропривод настільки інноваційний, що два з них вбудовані в новий EQC. По одному електродвигуну на передній і задній вісях перетворюють разом електричну енергію, що накопичується у батареї, на механічну та створюють таким чином потужність 300 кВт 408 к.с.). Для зменшення витрати струму та для збільшення динаміки електричні трансмісії налаштовані по-різному: передній електродвигун оптимізований для забезпечення максимальної ефективності в діапазоні руху за слабкого або середнього навантаження, задній двигун визначає динаміку.
Аеродинаміка
Менше опір повітря для більшого запасу ходу
EQC з мінімальним коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,27* у своїй найкращій аеродинамічній конфігурації є одним із найбільш аеродинамічно ефективних позашляховиків. Це у першу чергу помітно у чіткому стриманому дизайні як послідовний розвиток мови дизайну з чуттєвою чіткістю. Це можна відчути на власному досвіді в успіху аероакустичних заходів щодо зменшення шумів вітру та котіння. І все це стає відчутним у вигляді більшого запасу руху, оскільки також у електромобілях аеродинамічно оптимізована форма сприяє збільшенню реального запасу ходу.
Повний привід
Насолоджуйтеся електромобільністю у будь-яку погоду
Повністю змінний повний привід 4MATIC забезпечує те, що потрібно потужним електродвигунам. Система покращує тягу і стійкість руху, особливо в складних дорожніх умовах: справжній плюс безпеки на мокрій дорозі, снігу і льоду. У той же час 4MATIC - технологічна основа для задоволення від динамічного водіння.
4MATIC безперервно розподіляє потужність між передньою і задньою осями - від 0 до 100 відсотків. Тому що обома електродвигунами можна управляти незалежно один від одного. Якщо є втрата тяги на одній осі, більший крутний момент доступний на інший. Він працює як звичайний повнопривідний автомобіль з блокуванням міжосьового диференціала.