Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Mercedes-Benz

    Технічні
    характеристики

    Короткий огляд всіх даних та фактів.
    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Ходові характеристики


    Плавно прискорюється у електричне майбутнє

    З 0 до 100 км/год

    5,1

    с.

    Потужність

    408

    к. с.

    Максимальна швидкість

    180

    км/год (регулюється)
    Новий Mercedes-Benz EQC – це чисто електричний просторий і комфортний кросовер. Доки ви його не прискорите. Тоді він стає спортивним автомобілем. Повний крутний момент одразу зі старту – EQC негайно рушає з місця. Це відрізняє чисто електричний привід від будь-якого стандартного бензинового або дизельного. Як наслідок, ви отримуєте цілком нову захоплюючу динаміка руху.
    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Електрична трансмісія


    Два двигуни перетворюють електричну енергію у чисту насолоду від руху

    Нещодавно розроблений електропривод настільки інноваційний, що два з них вбудовані в новий EQC. По одному електродвигуну на передній і задній вісях перетворюють разом електричну енергію, що накопичується у батареї, на механічну та створюють таким чином потужність 300 кВт 408 к.с.). Для зменшення витрати струму та для збільшення динаміки електричні трансмісії налаштовані по-різному: передній електродвигун оптимізований для забезпечення максимальної ефективності в діапазоні руху за слабкого або середнього навантаження, задній двигун визначає динаміку.

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Аеродинаміка


    Менше опір повітря для більшого запасу ходу

    EQC з мінімальним коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,27* у своїй найкращій аеродинамічній конфігурації є одним із найбільш аеродинамічно ефективних позашляховиків. Це у першу чергу помітно у чіткому стриманому дизайні як послідовний розвиток мови дизайну з чуттєвою чіткістю. Це можна відчути на власному досвіді в успіху аероакустичних заходів щодо зменшення шумів вітру та котіння. І все це стає відчутним у вигляді більшого запасу руху, оскільки також у електромобілях аеродинамічно оптимізована форма сприяє збільшенню реального запасу ходу.

    В EQC для зниження опору повітря вжито численні аеродинамічні заходи, як-от оптимізація різноманітних ущільнень, облицювання та повітроводів на передній частині, колесах, днищі, склі, даху та задній частині кузова.
    * Коефіцієнт аеродинамічного опору 0,27 досягається у поєднанні з опціональним екстер'єром AMG Line; 19-дюймові легкосплавні колеса AMG (RSW) і літні шини, підніжки з алюмінієвим виглядом з гумовими виступами і без причепу.
    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

    Повний привід


    Насолоджуйтеся електромобільністю у будь-яку погоду

    Повністю змінний повний привід 4MATIC забезпечує те, що потрібно потужним електродвигунам. Система покращує тягу і стійкість руху, особливо в складних дорожніх умовах: справжній плюс безпеки на мокрій дорозі, снігу і льоду. У той же час 4MATIC - технологічна основа для задоволення від динамічного водіння.

    4MATIC безперервно розподіляє потужність між передньою і задньою осями - від 0 до 100 відсотків. Тому що обома електродвигунами можна управляти незалежно один від одного. Якщо є втрата тяги на одній осі, більший крутний момент доступний на інший. Він працює як звичайний повнопривідний автомобіль з блокуванням міжосьового диференціала.

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]