Нові моделі Mercedes-AMG GLC купе
Крутний момент
від 520 Нм до 700 Нм[1]
Прискорення
від 4,9 с до 3,8 с
від 0 до 100 км/годПотужність
від 390 к.с. до 510 к.с.[1]
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]
Унікальні особливості автомобіля
Бездоганне поєднання ефектного стиля з екстремальною спортивністю
Новий Mercedes-AMG GLC купе візуально та технічно дає зрозуміти, що він належить до сімейства Mercedes-AMG. Динамічність, спортивність та видатні ходові якості відрізняють новий Mercedes-AMG GLC купе.Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]
Дизайн екстер'єру
AMG Performance з першого погляду
Ковані колісні диски AMG розміром 53,3 см (21")
Пакет зовнішнього вигляду AMG
Ви можете ще більше підкреслити спортивність нового купе Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC за допомогою додаткових блискучих чорних елементів, наприклад, сплітера у передньому бампері або планки дифузора в задньому бампері. У поєднанні з численними темними деталями пакету AMG Night складається вражаючий та помітний загальний образ.
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ також прикрашає фірмова панель облицювання радіатора AMG нового дизайну A-подібної форми. Він є ще потужнішим і ще більш вражаючим, ніж на моделях 43-й серії. Так само як і 4-літровий двигун AMG V8 з подвійним турбонаддуванням потужністю 476 к.с.[1] та крутним моментом 650 Нм, що забезпечує ходові характеристики на рівні справжнього гоночного автомобіля. А завдяки регульованій спортивній підвісці AMG цей автомобіль також ідеально підходить для щоденного використання. Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ оснащено 4-літровим двигуном AMG V8 з подвійним турбонаддуванням потужністю 510 к.с.[1] та максимальним крутним моментом 700 Нм, що робить його справжнім чемпіоном у своєму класі. Неймовірна потужність, яку майстерно стримує високоефективна комбінована гальмівна система AMG.
Спеціальна панель облицювання радіатора AMG
Характерна для AMG захисна решітка радіатора з вертикальними чорними ламелями і блискучою хромованою обробкою з самого початку ясно показує, звідки бере свій початок нове купе Mercedes-AMG GLC. Також широкі крила AMG та насадки випускних труб у дизайні трапеції помітно підкреслюють спортивні гени нового купе Mercedes-AMG GLC.
Багатоспицеві легкосплавні колісні диски AMG розміром 21"
Опціонально доступні для нових купе Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ і 63 S 4MATIC+ багатоспицеві легкосплавні колісні диски AMG розміром 53,3 см (21") мають настільки ж динамічний зовнішній вигляд, як і ковані колеса AMG з перехрещеними спицями з матовим чорним фарбуванням та полірованими закраїнами обода.
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]
Дизайн інтер'єру
Квінтесенція спортивності
Інтер'єр нового купе Mercedes-AMG GLC вітає своїх пасажирів спортивними сидіннями з характерною для AMG оббивкою і формою та рульовим колесом AMG Performance з оббивкою чорною шкірою Наппа. Зайнявши місце, ви можете спокійно покластися на мультимедійну систему MBUX з інтуїтивним принципом керування.
Сидіння AMG Performance
Сидіння AMG Performance спеціально розроблені для спортивного стилю водіння: вони забезпечують зручну і правильну посадку для максимального контролю машини при динамічних маневрах і більшого комфорту в далеких поїздках. Унікальний дизайн сидінь також візуально підкреслює спортивний, незалежний характер нового купе Mercedes-AMG GLC.
Кермо AMG нового покоління
Рульове колесо AMG Performance повністю вкрите зручним для утримання мікроволокном DINAMICA. Так ви ніколи не втратите контролю при спортивних маневрах. Спортивний стиль також відображається у типовій для AMG сплощеній знизу формі рульового колеса. Завдяки ергономічно розташованим сенсорним кнопкам можна інтуїтивно керувати багатьма функціями, так що ви можете цілком та повністю сфокусуватися на дорозі перед собою.
Мультимедійна система MBUX
З інноваційною системою Mercedes-Benz User Experience MBUX нове купе Mercedes-AMG GLC перетворюється на ваше персональне купе Mercedes-AMG GLC. Розширені функції MBUX повністю налаштовуються на вас і створюють емоційний зв'язок між вами та автомобілем. Достатньо простого: «Агов, Мерседесе», і ваша MBUX створює особистий профіль для вас або надає функції прогнозування – вбудований хот-спот Wi-Fi доповнює цифрове мережеве з'єднання.
Таку спортивну машину, як купе Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+, треба завжди тримати під повним контролем. Розроблені саме для цього: рульове колесо AMG Performance, оббите шкірою Наппа, з підкермовими перемикачами передач та опціональний блок управління AMG DRIVE UNIT з перемикачем AMG DYNAMIC SELECT. Інтуїтивно зрозуміла мультимедійна система MBUX, яка в стандартній комплектації оснащена додатком TRACK PACE, забезпечує найкращу розвагу і ідеальне управління.
Мультимедійний дисплей з RACETIMER
Мультимедійний дисплей з високою роздільною здатністю у купе Mercedes-AMG GLC реагує безпосередньо на ваші сенсорні введення, і ним можна так само просто та інтуїтивно керувати, як смартфоном або планшетом. Завдяки блискучій якості зображення чітко відображається необхідний мультимедійний зміст. І оскільки для для цього також потрібен відповідний дизайн, великий дисплей ховається за склом по всій його поверхні.
Перемикачі AMG на кермі
Як у автомобілі сімейства AMG, у зоні органів управління купе Mercedes-AMG GLC можна також відчути автентичну атмосферу спортивного автомобіля: завдяки перемикачам AMG рульове колесо може виглядати максимально спортивним, а ви швидко і точно управляти різними функціями для динамічного водіння. Одночасно ви можете повністю сконцентруватися на дорозі і насолоджуватися по-спортивному швидкою їздою.
Мультимедійна система MBUX
MBUX з доповненою реальністю для навігації сплітає віртуальний світ з реальним і об'єднує графічну навігацію і інформацію про трафік з живими зображеннями. Камера в лобовому склі веде зйомку перед автомобілем і виводить зображення на мультимедійний дисплей, виділяючи додаткову інформацію, таку як номери будинків і назви вулиць. Це полегшує орієнтування, і ви приїжджаєте до мети швидко, безпечно і без зайвої напруги.
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]
Обладнання комплектації AMG
Укомплектуйте Mercedes-AMG GLC купе на власний смак
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]
Продуктивність
На будь-якій дорозі демонструє вражаючу продуктивність
У новому купе Mercedes-AMG GLC ви переживете унікальну суміш надзвичайної жвавості при одночасно надзвичайно високій придатності до щоденного використання. Таке поєднання можливе завдяки поєднанню ходової частини AMG RIDE CONTROL+ з узгодженою спеціально за потребами AMG адаптивною системою регулювання жорсткості амортизаторів ADS PLUS.
AMG Performance 4MATIC
Орієнтований на максимальну ефективність повний привід AMG Performance 4MATIC забезпечує характерний для AMG розподіл тягового зусилля: 31 % на передні колеса та 69 % на задні колеса. Результатом є типові для AMG характеристики водіння, які відрізняються вражаючим прискоренням, більшою динамікою руху та високою поперечною стійкістю.
AMG RIDE CONTROL+
Підвіска AMG RIDE CONTROL + поєднує в собі переваги декількох підвісок в одній і забезпечує відмінні характеристики в будь-якій ситуації водіння. Завдяки багатокамерній пневмопідвісці ця спортивна ходова частина пропонує дуже широкий діапазон налаштувань від максимально комфортних до по-спортивному жорстких і постійно адаптується до поточної ситуації на дорозі.
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ оснащено найпотужнішим (510 к.с.) у своєму класі 4-літровим битурбодвигуном AMG V8 з максимальним крутним моментом 700 Нм. Неймовірну силу майстерно стримує високоефективна комбінована гальмівна система AMG. Модель S, що має на 34 к.с. і на 50 Нм більше, ніж Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+, є надзвичайно потужною й володіє прекрасними ходовими властивостями. У цьому автомобілі забезпечується ідеальний баланс і злагодженість в роботі 9-ступінчастої спортивної коробки передач AMG SPEEDSHIFT MCT, спортивної підвіски AMG RIDE CONTROL+ та заднього диференціала підвищеного тертя AMG з електронним управлінням. А завдяки перемикачу AMG DYNAMIC SELECT і п'ятьом програмам руху AMG ви зможете індивідуально налаштувати параметри автомобіля. Новинка: програма «Ожеледь».
4-літровий двигун AMG V8 з двома турбінами
З 4-літровим бітурбодвигуном AMG V8 з 476 к.с.[1] та максимальним крутним моментом 650 Нм новий купе Mercedes-AMG GLC без зусиль досягає гоночних характеристик. При цьому звичайно зберігається придатність для щоденного використання, оскільки спортивну ходову частину AMG можна індивідуально налаштовувати на різні ситуації руху.
4-літровий двигун AMG V8 з двома турбінами
З AMG SPEEDSHIFT MCT 9G фани спортивних перегонів задовольняються цілком і повністю. Оскільки вона підтримує особливо динамічний стиль руху завдяки спортивно швидкому перемиканню передач або зручне і ледь помітне переключення в залежності від режиму руху. А завдяки 9 передачам двигун практично завжди працює в оптимальному діапазоні оборотів і пропонує видатне поєднання ефективності, динаміки та безпеки.
Високоефективна композитна гальмівна система AMG
Високопродуктивна композитна гальмівна система ідеально відповідає потужності Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC +. Вона забезпечує високу інфоратівность при уповільненні і забезпечує миттєве гальмування в екстремальних ситуаціях. Великі, вентильовані і перфоровані гальмівні диски забезпечують меншу вагу і, отже, кращу керованість. Крім того, пофарбовані в червоний колір гальмівні супорти з написом «AMG» візуально підкреслюють ефективність гальмівної системи.
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]