Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Daimler AG

Західно-Український Автомобільний Дім

Офіційний дилер Daimler AG

    Нові моделі Mercedes-AMG GLC купе

    Крутний момент

    від 520 Нм до 700 Нм[1]

    Прискорення

    від 4,9 с до 3,8 с

    від 0 до 100 км/год

    Потужність

    від 390 к.с. до 510 к.с.[1]

    [1] Дані номінальної потужності та номінального крутного моменту відповідно до Регламенту (ЄС) № 715/2007 в діючій нині версії.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]

    [1] Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.

    Унікальні особливості автомобіля


    Бездоганне поєднання ефектного стиля з екстремальною спортивністю

    Новий Mercedes-AMG GLC купе візуально та технічно дає зрозуміти, що він належить до сімейства Mercedes-AMG. Динамічність, спортивність та видатні ходові якості відрізняють новий Mercedes-AMG GLC купе.
    /
    Some text
    Екстер'єр
    Some text

    Інтер'єр

    Some text

    Продуктивність

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]

    [1] Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.

    Дизайн екстер'єру


    AMG Performance з першого погляду

    Новий Mercedes-AMG GLC купе навіть у екстер'єрі безпомилково показує своє AMG-походження: починаючи з решітки радіатора AMG нового дизайну і повітрязабірників в передньому бампері, і закінчуючи дифузором ззаду з двома хромованими спареними патрубками вихлопної системи AMG.
    На зображенні Mercedes-AMG купе GLC, задній план збоку.
    /

    Ковані колісні диски AMG розміром 53,3 см (21")

    На зображенні детальний вигляд кованих коліс AMG з перехрещеними спицями.
    Ковані колісні диски AMG розміром 53,3 см (21") з перехрещеними спицями доступні з матовим чорним фарбуванням і мають поліровані закраїни обода. Ексклюзивно для нового купе Mercedes-AMG 43 4MATIC GLC також доступні легкосплавні колісні диски AMG розміром 53,3 см (21") з п'ятьма подвійними спицями.

    Пакет зовнішнього вигляду AMG

    На зображенні показано Mercedes-AMG купе GLC, вид спереду збоку.

    Ви можете ще більше підкреслити спортивність нового купе Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC за допомогою додаткових блискучих чорних елементів, наприклад, сплітера у передньому бампері або планки дифузора в задньому бампері. У поєднанні з численними темними деталями пакету AMG Night складається вражаючий та помітний загальний образ.

    Дифузор з подвійними насадками випускних труб

    На зображенні детальний огляд Mercedes-AMG купе GLC.

    Новий Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC купе з початку до кінця є справжнім AMG. Оскільки у задній частині кузова характер AMG розпізнається через дифузор, а також круглі подвійні насадки випускних труб AMG.

    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ також прикрашає фірмова панель облицювання радіатора AMG нового дизайну A-подібної форми. Він є ще потужнішим і ще більш вражаючим, ніж на моделях 43-й серії. Так само як і 4-літровий двигун AMG V8 з подвійним турбонаддуванням потужністю 476 к.с.[1] та крутним моментом 650 Нм, що забезпечує ходові характеристики на рівні справжнього гоночного автомобіля. А завдяки регульованій спортивній підвісці AMG цей автомобіль також ідеально підходить для щоденного використання. Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ оснащено 4-літровим двигуном AMG V8 з подвійним турбонаддуванням потужністю 510 к.с.[1] та максимальним крутним моментом 700 Нм, що робить його справжнім чемпіоном у своєму класі. Неймовірна потужність, яку майстерно стримує високоефективна комбінована гальмівна система AMG.

    На зображенні Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ вид ззаду збоку.
    /

    Спеціальна панель облицювання радіатора AMG

    На зображенні Mercedes-AMG купе GLC 63 4MATIC+ з типовою для AMG захисною решіткою радіатора.

    Характерна для AMG захисна решітка радіатора з вертикальними чорними ламелями і блискучою хромованою обробкою з самого початку ясно показує, звідки бере свій початок нове купе Mercedes-AMG GLC. Також широкі крила AMG та насадки випускних труб у дизайні трапеції помітно підкреслюють спортивні гени нового купе Mercedes-AMG GLC.

    Насадки випускних труб у дизайні трапеції

    На зображенні насадки випускної труби у дизайні трапеції купе Mercedes-AMG GLC.

    Купе Mercedes-AMG GLC - справжній AMG від початку до кінця. Оскільки навіть ззаду, характер AMG може бути розпізнано по насадках вихлопних труб вихлопної системи AMG в дизайні трапеції.

    Багатоспицеві легкосплавні колісні диски AMG розміром 21"

    На зображенні показано детальний вигляд легкосплавних дискових коліс AMG з багатьма спицями купе Mercedes-AMG GLC.

    Опціонально доступні для нових купе Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ і 63 S 4MATIC+ багатоспицеві легкосплавні колісні диски AMG розміром 53,3 см (21") мають настільки ж динамічний зовнішній вигляд, як і ковані колеса AMG з перехрещеними спицями з матовим чорним фарбуванням та полірованими закраїнами обода.

    [1] Дані номінальної потужності та номінального крутного моменту відповідно до Регламенту (ЄС) № 715/2007 в діючій нині версії.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]

    [1] Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.

    Дизайн інтер'єру


    Квінтесенція спортивності

    Інтер'єр нового купе Mercedes-AMG GLC вітає своїх пасажирів спортивними сидіннями з характерною для AMG оббивкою і формою та рульовим колесом AMG Performance з оббивкою чорною шкірою Наппа. Зайнявши місце, ви можете спокійно покластися на мультимедійну систему MBUX з інтуїтивним принципом керування.

    На фото представлений дизайн інтер'єру Mercedes-AMG GLC Coupé.
    /

    Сидіння AMG Performance

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Сидіння AMG Performance спеціально розроблені для спортивного стилю водіння: вони забезпечують зручну і правильну посадку для максимального контролю машини при динамічних маневрах і більшого комфорту в далеких поїздках. Унікальний дизайн сидінь також візуально підкреслює спортивний, незалежний характер нового купе Mercedes-AMG GLC.

    Кермо AMG нового покоління

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Рульове колесо AMG Performance повністю вкрите зручним для утримання мікроволокном DINAMICA. Так ви ніколи не втратите контролю при спортивних маневрах. Спортивний стиль також відображається у типовій для AMG сплощеній знизу формі рульового колеса. Завдяки ергономічно розташованим сенсорним кнопкам можна інтуїтивно керувати багатьма функціями, так що ви можете цілком та повністю сфокусуватися на дорозі перед собою.

    Мультимедійна система MBUX

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    З інноваційною системою Mercedes-Benz User Experience MBUX нове купе Mercedes-AMG GLC перетворюється на ваше персональне купе Mercedes-AMG GLC. Розширені функції MBUX повністю налаштовуються на вас і створюють емоційний зв'язок між вами та автомобілем. Достатньо простого: «Агов, Мерседесе», і ваша MBUX створює особистий профіль для вас або надає функції прогнозування – вбудований хот-спот Wi-Fi доповнює цифрове мережеве з'єднання.

    Таку спортивну машину, як купе Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+, треба завжди тримати під повним контролем. Розроблені саме для цього: рульове колесо AMG Performance, оббите шкірою Наппа, з підкермовими перемикачами передач та опціональний блок управління AMG DRIVE UNIT з перемикачем AMG DYNAMIC SELECT. Інтуїтивно зрозуміла мультимедійна система MBUX, яка в стандартній комплектації оснащена додатком TRACK PACE, забезпечує найкращу розвагу і ідеальне управління.

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.
    /

    Мультимедійний дисплей з RACETIMER

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Мультимедійний дисплей з високою роздільною здатністю у купе Mercedes-AMG GLC реагує безпосередньо на ваші сенсорні введення, і ним можна так само просто та інтуїтивно керувати, як смартфоном або планшетом. Завдяки блискучій якості зображення чітко відображається необхідний мультимедійний зміст. І оскільки для для цього також потрібен відповідний дизайн, великий дисплей ховається за склом по всій його поверхні.

    Перемикачі AMG на кермі

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Як у автомобілі сімейства AMG, у зоні органів управління купе Mercedes-AMG GLC можна також відчути автентичну атмосферу спортивного автомобіля: завдяки перемикачам AMG рульове колесо може виглядати максимально спортивним, а ви швидко і точно управляти різними функціями для динамічного водіння. Одночасно ви можете повністю сконцентруватися на дорозі і насолоджуватися по-спортивному швидкою їздою.

    Мультимедійна система MBUX

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    MBUX з доповненою реальністю для навігації сплітає віртуальний світ з реальним і об'єднує графічну навігацію і інформацію про трафік з живими зображеннями. Камера в лобовому склі веде зйомку перед автомобілем і виводить зображення на мультимедійний дисплей, виділяючи додаткову інформацію, таку як номери будинків і назви вулиць. Це полегшує орієнтування, і ви приїжджаєте до мети швидко, безпечно і без зайвої напруги.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]

    [1] Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.

    Обладнання комплектації AMG


    Укомплектуйте Mercedes-AMG GLC купе на власний смак

    Пакет AMG Night

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    У пакеті AMG Night деякі елементи екстер’єру виконані у глянцево-чорних кольорах. Залежно від бажаного кольору лакофарбового покриття вони створюють або сильні контрасти, або плавні переходи. Захопливі акценти або велична стриманість: в обох випадках продемонстровано дух індивідуального, динамічного дизайну.

    Аеродинамічний пакет AMG

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Візьміть максимум від свого автомобіля: з аеродинамічним пакетом AMG ви цілеспрямовано загострюєте зовнішній вигляд і користуєтеся перевагами покращених ходових характеристик. Додатковий великий передній спойлер і збільшений задній дифузор зі вставкою зменшують підйомну силу на передній та задній частині кузова та роблять ваш автомобіль ще спортивнішим.

    Сидіння AMG Performance

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Сидіння AMG Performance для водія та переднього пасажира є втіленням філософії AMG: вони забезпечують зручну і правильну посадку для максимального контролю під час керування. Ідеальна бокова підтримка особливо проявляє свої переваги під час динамічних маневрів.

    Сидіння AMG Performance

    На фото інтер'єр Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Програма AMG TRACK PACE перетворює автомобіль AMG на віртуального інженера перегонів. Отримуючи інформацію про час проходження кіл і окремих секторів, прискорень і дані телеметрії в режимі реального часу, ви можете проаналізувати та покращити свої навички водіння на закритих трасах.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]

    [1] Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.

    Продуктивність


    На будь-якій дорозі демонструє вражаючу продуктивність

    У новому купе Mercedes-AMG GLC ви переживете унікальну суміш надзвичайної жвавості при одночасно надзвичайно високій придатності до щоденного використання. Таке поєднання можливе завдяки поєднанню ходової частини AMG RIDE CONTROL+ з узгодженою спеціально за потребами AMG адаптивною системою регулювання жорсткості амортизаторів ADS PLUS.

    Трансмісія Mercedes-AMG GLC Coupé в інженерному відділенні.
    /

    3-літровий бітурбодвигун V6

    На фото представлений 3,0-літровий бітурбований двигун V6 Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Нове купе Mercedes-AMG GLC досягає типових для AMG характеристик водіння завдяки подальшим розробкам Mercedes-AMG 3-літрового бітурбодвигуна V6 та орієнтованому на продуктивність повному приводу AMG Performance 4MATIC з характерним для AMG розподілом тягового зусилля.

    AMG Performance 4MATIC

    На зображенні AMG Performance 4MATIC у технічному приміщенні.

    Орієнтований на максимальну ефективність повний привід AMG Performance 4MATIC забезпечує характерний для AMG розподіл тягового зусилля: 31 % на передні колеса та 69 % на задні колеса. Результатом є типові для AMG характеристики водіння, які відрізняються вражаючим прискоренням, більшою динамікою руху та високою поперечною стійкістю.

    AMG RIDE CONTROL+

    На зображенні показаний тачпад Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Підвіска AMG RIDE CONTROL + поєднує в собі переваги декількох підвісок в одній і забезпечує відмінні характеристики в будь-якій ситуації водіння. Завдяки багатокамерній пневмопідвісці ця спортивна ходова частина пропонує дуже широкий діапазон налаштувань від максимально комфортних до по-спортивному жорстких і постійно адаптується до поточної ситуації на дорозі.

    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ оснащено найпотужнішим (510 к.с.) у своєму класі 4-літровим битурбодвигуном AMG V8 з максимальним крутним моментом 700 Нм. Неймовірну силу майстерно стримує високоефективна комбінована гальмівна система AMG. Модель S, що має на 34 к.с. і на 50 Нм більше, ніж Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+, є надзвичайно потужною й володіє прекрасними ходовими властивостями. У цьому автомобілі забезпечується ідеальний баланс і злагодженість в роботі 9-ступінчастої спортивної коробки передач AMG SPEEDSHIFT MCT, спортивної підвіски AMG RIDE CONTROL+ та заднього диференціала підвищеного тертя AMG з електронним управлінням. А завдяки перемикачу AMG DYNAMIC SELECT і п'ятьом програмам руху AMG ви зможете індивідуально налаштувати параметри автомобіля. Новинка: програма «Ожеледь».

    На фото трансмісія Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC + Coupé.
    /

    4-літровий двигун AMG V8 з двома турбінами

    На зображенні AMG 4-літровий бітурбодвигун V8 купе Mercedes-AMG GLC.

    З 4-літровим бітурбодвигуном AMG V8 з 476 к.с.[1] та максимальним крутним моментом 650 Нм новий купе Mercedes-AMG GLC без зусиль досягає гоночних характеристик. При цьому звичайно зберігається придатність для щоденного використання, оскільки спортивну ходову частину AMG можна індивідуально налаштовувати на різні ситуації руху.

    4-літровий двигун AMG V8 з двома турбінами

    На фото показаний AMG SPEEDSHIFT MCT 9G в купе Mercedes-AMG GLC.

    З AMG SPEEDSHIFT MCT 9G фани спортивних перегонів задовольняються цілком і повністю. Оскільки вона підтримує особливо динамічний стиль руху завдяки спортивно швидкому перемиканню передач або зручне і ледь помітне переключення в залежності від режиму руху. А завдяки 9 передачам двигун практично завжди працює в оптимальному діапазоні оборотів і пропонує видатне поєднання ефективності, динаміки та безпеки.

    Високоефективна композитна гальмівна система AMG

    На фото крупний план покришки Mercedes-AMG GLC Coupé.

    Високопродуктивна композитна гальмівна система ідеально відповідає потужності Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC +. Вона забезпечує високу інфоратівность при уповільненні і забезпечує миттєве гальмування в екстремальних ситуаціях. Великі, вентильовані і перфоровані гальмівні диски забезпечують меншу вагу і, отже, кращу керованість. Крім того, пофарбовані в червоний колір гальмівні супорти з написом «AMG» візуально підкреслюють ефективність гальмівної системи.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: витрата палива у комбінованому циклі: 10,5-10,2 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 240-232 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-275 г/км;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 12,3-12,1 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 280-277 г/км[1]

    [1] Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.